• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
شنبه 28 آبان 1401
کد مطلب : 177505
+
-

با مردم/تاکسی‌ها مسافر بیشتر سوار کرده و کرایه هم بیشتر می‌گیرند

تاکسی‌های مسیر مترو صادقیه تا دانشگاه علوم و تحقیقات، به جای 3نفر 4 نفر را سوار می‌کنند درحالی‌که کرایه دریافتی‌شان همان کرایه‌ای است که سازمان تاکسیرانی برای 3 نفر و در شرایط کرونا تعیین کرده بود. اگر هم فردی اعتراضی بکند با بی‌ادبی و تندی او را پیاده می‌کنند. از سازمان تاکسیرانی درخواست داریم تا با نظارت و توبیخ این رانندگان جلوی این بی‌قانونی را بگیرند.
دانشجو از تهران

عوارض سنگین باعث شده خودروهای ترانزیت از جاده قدیم تبریز تردد کنند
با توجه به راه‌اندازی چندین ساله آزاد راه تبریز زنجان، خیلی از کامیون داران و ترانزیت بار برای نپرداختن عوارض هنوز از جاده قدیم تبریز میانه تردد می‌نمایند و این امر برای مسافران و خوروهای سواری مسیر میانه به تبریز و بالعکس به جهت عرض کم راه و پیچ‌های خطرناک و کمبود دید ایجاد خطر و مشکل می‌کند. خواهشمندیم برای جلوگیری از خطرات و تسهیل در تردد خودروهای مسافربری در این مسیر، تردد کامیون‌داران از این محور محدود، و به آزادراه تبریز زنجان منتقل شود.
حسن‌پور از تبریز

مترو تهران تا ساعت24 فعال باشد
ساعت آخرین حرکت مترو کماکان 10شب است و به زمان قبل از کرونا برنگشته است؟ وقتی پرسنل شیفت و راهبر در ایستگاه‌ها حضور دارند از طرفی ترافیک و جمعیت  هم هست چرا مثل زمان قبل از کرونا ساعت کار قطار را تا 12شب افزایش نمی‌دهند.
دولتشاهی از تهران

پیامک
هیچ کارآفرینی موفق به کسب جایزه برنامه اقتصادی میدان نمی‌شود

برنامه‌ای به نام میدان از رادیو اقتصاد پخش می‌شود که از کارآفرینان جوان برای معرفی طرح‌ها و ایده هایشان برای راه‌اندازی مشاغل و به‌اصطلاح استارت‌آپ‌های جدید سؤال می‌شود و اگر این جواب‌ها توسط هیأت مشورتی تأیید و مورد قبول واقع شوند تسهیلات چند میلیارد تومانی به کارآفرینان تعلق خواهد گرفت. جالب اینجاست که تا به امروز هیچ کارآفرینی موفق به دریافت این تسهیلات نشده چون این هیأت با سؤال پیچ کردن‌ها و ایرادهای بی‌مورد همه طرح‌ها را مردود اعلام می‌کنند. به‌نظر می‌رسد ساخت و اجرای این برنامه بیشتر جنبه سرگرمی و تفنن دارد تا واقعیت و حمایت از کارآفرینان جوان!
جعفر از تهران

اجرای راه‌آهن بیرجند چه شد؟
درحالی‌که دولت اعلام کرده بود که اجرای راه‌آهن بیرجند در دستور کار خواهد بود تاکنون خبری از اجرای این راه‌آهن نیست. خراسان جنوبی ۴۶۰کیلومتر مرز مشترک با افغانستان دارد که نشان‌دهنده ظرفیت بالای استان برای مبادلات اقتصادی و صادرات است که به‌دلیل نبود زیرساخت‌های حمل‌ونقل از این ظرفیت کمتر بهره‌برداری می‌شود. از سویی دوری این استان از مرکز کشور باعث می‌شود سالانه هزاران نفر در جاده‌ها قربانی شوند. بنابراین یکی از حیاتی‌ترین مطالبات مردم استان که گره خورده با اقتصاد مردم است اجرای راه‌آهن بیرجند و اتصال این استان محروم به شبکه ریلی کشور است.
طلایی از بیرجند

پاسخ مسئولان
نگهداری و ایمن‌سازی‌ مسیر توسکستان مستمر و روزانه است

روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «مسیر مواصلاتی توسکستان پر از دست‌انداز و چاله است» در ستون با مردم پاسخ داده است: ضمن سپاس از انعکاس دیدگاه‌ها و نقطه نظرات هموطنان و ظرفیت ایجاد شده برای پاسخگویی به مردم به استحضار می‌رساند در محور مذکور علاوه بر نگهداری جاری شامل ایمن‌سازی‌ با نصب علائم و تجهیزات ایمنی، لکه‌گیری راه، چاله پرکنی و... که به‌صورت مستمر و روزانه توسط ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان و اداره راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) انجام می‌شود، ‌دیگر اقدامات لازم براساس اولویت‌های اجرایی و خروجی سامانه مدیریت روسازی راه‌ها (P.m.) و نیز متناسب با اعتبارات ابلاغی در دستور کار قرار می‌گیرد. بر همین اساس در حوزه شاهرود با اجرای آسفالت رکلاژی در قسمت‌های مورد نیاز، سطح رویه آسفالتی از وضعیت نسبتا مناسبی برخوردار است و در حوزه گلستان نیز در سال گذشته نسبت به اجرای عملیات بهسازی، ‌لکه‌گیری و روکش آسفالت حدود 5کیلومتر از محور اقدام گردیده است و عملیات تکمیلی لکه‌گیری و روکش آسفالت قسمت‌های دیگری از محور که دارای خرابی‌های بیشتر است نیز در دستور کار سال‌جاری اداره کل راهسازی و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان قرار دارد و با گشایش منابع اعتباری مساعدت بیشتری نیز به عمل خواهد آمد.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید