• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 13 اسفند 1399
کد مطلب : 125830
+
-

حمله به نخستین بازگشت

بارسلونا برای ماندن در جام حذفی اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا به دو کامبک نیاز دارد اولین کامبک امشب باید مقابل سویا اتفاق بیفتد

حمله به نخستین بازگشت

امشب بارسلونا برای یکی از 2مسابقه‌ای که طی یک هفته باید در آنها کامبک بزند تلاش خواهد کرد. بازی با سویا سومین تقابل 2تیم در فاصله 2هفته است که اولی 2بر صفر به سود سویا (با 2 گل ژول کنده و راکیتیچ) در دیدار رفت جام حذفی پایان یافت و دومی با همین نتیجه در چارچوب لالیگا و دور برگشت این رقابت‌ها (با گل‌های دمبله و مسی) به سود بارسا. کاتالونیایی‌ها در حالی برای دیدار امشب آماده می‌شوند که در 2روز اخیر 4 نفر از مدیران سابق باشگاه از جمله بارتومئو به دلیل تخلفات مالی و پس از طی شدن یک سال تحقیقات پلیسی و قضایی بازداشت شده‌اند.
 بارتومئو و راسل در سال2011 به اتهام وارد کردن خسارت مادی به باشگاه شکایتی علیه لاپورتا تنظیم کرده بودند که در نهایت مدیر اسبق باشگاه از اتهامات تبرئه شد. حالا در آستانه انتخاب و پیروزی مجدد لاپورتا در انتخابات هفته آینده ریاست باشگاه، بارتومئو به سرنوشت راسل دچار شده و طعم زندان را چشیده است. 
گفته می‌شود نوئلیا رومرو که در تاریخ ۹ژوئیه توسط بارتومئو اخراج شد یکی از مهم‌ترین شاهدان پرونده و تامین‌کننده اصلی مدارک علیه بارتومئو بوده است. برخی این بگیر و ببندها را به انتخابات پیش‌رو ربط داده‌اند. قاضی دستور بازرسی از خانه افراد و باشگاه را در رابطه با پرونده بارسا گیت صادر کرده بود اما پلیس کاتالونیا در فاصله 6روز مانده به انتخابات ریاست باشگاه این افراد را بازداشت کرد.
مسی به حریف مورد علاقه‌اش برخورد کرده؛ تیمی که تاکنون 38گل به آن زده است؛ 30گل در لیگ، 2تا در جام حذفی، 4گل در سوپرجام اسپانیا و 2تا در سوپرجام اروپا. ستاره آرژانتینی در سا 2021، دو گل از مجموع گل‌های زده لیورپول بیشتر به ثمر رسانده و با 12گل زده بهترین گلزن سال جدید میلادی است. شاید اگر بارسا در بازی امشب بتواند به زندگی برگردد و باخت 2 بر صفر در دیدار رفت را جبران و به مرحله بعد صعود کند، آنگاه می‌تواند در بازی برگشت مقابل پاری‌سن‌ژرمن در پاریس به یک بازگشت تاریخی دیگر فکر کند و باخت1-4خانگی در دیدار رفت لیگ قهرمانان را هم جبران کند. کومان در لالیگا به ثبات رسیده و پانزدهمین بازی بدون شکست را هم ثبت کرده و فعلا تیمش بالاتر از رئال و هم‌امتیاز با این رقیب در تعقیب اتلتیکو قرار دارد. لاپورتا که پیروز محتمل انتخابات ریاست باشگاه است در مناظره آخرش گفته نمی‌خواهد سرمربی را برکنار کند و به بازیکن سابق بارسلونا احترام می‌گذارد و منتظر نتایج تیم در انتهای فصل باقی می‌ماند. اما ناکامی در دیدار امشب و همچنین بازی برگشت لیگ قهرمانان می‌تواند نسخه مربی هلندی را از همین حالا بپیچد.
فاتی، کوتینیو، سرخی روبرتو و پدری در ترکیب بارسا مصدوم‌اند و در ترکیب سویا هم اوکامپوس و آکونیا به‌دلیل آسیب‌دیدگی غایب خواهند بود.

مسی به حریف مورد علاقه‌اش برخورد کرده؛ تیمی که تاکنون 38گل به آن زده است؛ 30گل در لیگ، 2تا در جام حذفی، 4گل در سوپرجام اسپانیا و 2تا در سوپرجام اروپا. ستاره آرژانتینی در سال2021، دوگل از مجموع گل‌های زده لیورپول بیشتر به ثمر رسانده و با 12گل زده بهترین گلزن سال جدید میلادی  است
 

این خبر را به اشتراک بگذارید