• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
سه شنبه 28 مرداد 1399
کد مطلب : 107995
+
-

مهدی و سهراب؛ سناریوی یک اخراج

اختلاف سرمربی شهرخودرو و مهدی رحمتی درنهایت به جایی رسید که بختیاری‌زاده تصمیم به کنار گذاشتن گلر تیمش گرفت

مهدی و سهراب؛ سناریوی یک اخراج

امیرحسین اعظمی

روز گذشته اکثر سایت‌های خبری از اخراج سیدمهدی رحمتی از شهرخودرو خبر دادند. ظاهرا بعد از شکست شهرخودرو برابر سپاهان اتفاقاتی رخ داده که بختیاری‌زاده درنهایت تصمیم به کنار گذاشتن رحمتی گرفته است. بعد از بازی با سپاهان، در اتوبوس تیم شهرخودرو میان رحمتی و داوود سیدعباسی (یکی از دستیاران بختیاری‌زاده) صحبت‌هایی ردوبدل می‌شود. در این حین رحمتی از بختیاری‌زاده می‌خواهد که از اتوبوس بیرون بیاید تا در مورد برخی مسائل صحبت کنند. رحمتی در یک مکالمه چنددقیقه‌ای به‌شدت از سیدعباسی انتقاد کرده و حرف‌هایی می‌زند که به مذاق بختیاری‌زاده خوش نمی‌آید و حتی بین رحمتی و سرمربی شهرخودرو هم درگیری لفظی ایجاد می‌شود. از روز گذشته گمانه‌زنی‌های مختلفی درخصوص اخراج رحمتی و مشکل دروازه‌بان شهرخودرو با سیدعباسی مطرح شده و ظاهرا ریشه این ماجرا به چند هفته پیش برمی‌گردد. رحمتی به سهراب گفته که به گوشش رسانده‌اند سیدعباسی چندبار پشت سرش حرف زده و انتقادهایی درخصوص مسائل فنی و برخی مسائل دیگر از این دروازه‌بان داشته است. شدت این اختلاف‌ها بعد از بازی با سپاهان بیشتر شد و گفته می‌شود سیدعباسی دوباره حرف‌هایی زده که برخی از اعضای کادر این حرف‌ها را به رحمتی انتقال داده‌اند. همین موضوع عصبانیت شدید رحمتی را به‌دنبال داشته و صحبت‌هایی بیرون از اتوبوس میان او و سهراب رد و بدل شد که درنهایت بختیاری‌زاده تصمیم به کنار گذاشتن گلر شماره‌یک تیمش گرفت.
جالب اینجاست که رحمتی چند هفته پیش با منتشرکردن یک استوری نوشت: «از خودم به‌دلیل رفاقت با بعضی‌ها عذرخواهی می‌کنم.» این چالش‌ها از چندهفته پیش شروع شده است. در نیمه دوم بازی شهرخودرو با استقلال و زمانی که بازیکنان برای وقت استراحت به کنار زمین آمدند، تصاویر تلویزیونی نشان می‌داد که رحمتی به حلقه بازیکنان نزدیک نیست تا صحبت‌های بختیاری‌زاده را گوش کند. رحمتی که در سال‌های گذشته در باشگاه‌هایی چون استقلال و سپاهان حضور داشته و همیشه با چنین ماجراها و حاشیه‌هایی روبه‌رو بوده، حتی در شهرخودرو هم نتوانست یک فصل را بدون دردسر به پایان برساند.

    بختیاری‌زاده: باید اصول را حفظ کرد
سهراب بختیاری‌زاده روز گذشته درخصوص کنار گذاشتن رحمتی صحبت‌هایی انجام داد که در ورزش3 منتشر شد. در قسمتی از حرف‌های سهراب آمده است: «من از ابتدای حضورم در شهرخودرو تلاش کردم به بزرگ‌ترهای تیم احترام بگذارم و آقای رحمتی هم از این قاعده مستثنی نبوده. من نهایت همکاری را با او داشته‌ام و حتی اگر مواردی پیش آمد که کمی دور از اصول مربیگری‌ام بود، چون او مهدی رحمتی است و در فوتبال برای خودش کسی است، از آنها ‌گذشتم. اما با گذشت روزها اوضاع بدتر و بدتر شد و از نظر من دیگر صلاح نیست که ایشان به‌عنوان بازیکن ما را همراهی کند؛ چراکه در درجه اول باید اصول یک تیم فوتبال را حفظ کرد. رحمتی با همه احترامی که برایش قائلم، جایی در تیم من ندارد.» سهراب درخصوص اتفاقات اتوبوس تأکید کرد: «اگر مسئله‌ای بین رحمتی و یکی از دستیاران من وجود داشت، او باید می‌گذاشت آن را در شرایط عصبی بهتر و با لحن بهتری طرح می‌کرد نه اینکه بلافاصله در اتوبوس با این کارهایش جو تیم را به هم بریزد. من از همان‌جا قید حضور ایشان در تیمم را زدم؛ اگرچه شرایط ما خیلی سخت بوده و به حضور همه بازیکنانمان نیاز داشته و داریم. از دیروز هم صحبت‌های زیادی با من شده اما تصمیم من همان است که گفتم، آقای رحمتی دیگر جایی در تیم من نخواهد داشت.»
بختیاری‌زاده در حالی تصمیم به کنار گذاشتن رحمتی گرفته که قائم‌مقام شهرخودرو این موضوع را تکذیب کرده ولی بعید است نظر سهراب در این خصوص تغییر کند. بختیاری‌زاده معتقد است رحمتی در این چندهفته کارهایی انجام داده که بالاتر از اختیارات یک بازیکن است. جالب اینجاست که رحمتی با مسئولان شهرخودرو، اعضای هیأت‌مدیره، مالک باشگاه و برخی مسئولان استانی در مشهد روابطی بسیار نزدیک دارد و در بدبینانه‌ترین حالت شاید فقط آخرین بازی فصل را از دست بدهد.

این خبر را به اشتراک بگذارید