• چهار شنبه 24 اسفند 1401
  • الأرْبِعَاء 22 شعبان 1444
  • 2023 Mar 15

بزرگ‌ترین افتتاحیه ریلی تهران

5ایستگاه و 11کیلومتر مسیر در خطوط 6 و 7 مترو پیش از پایان سال به بهره‌برداری می‌رسند
بعد از افتتاح ایستگاه شهیدرضایی در خط6 که مهرماه سال1400 انجام شد، اکنون نوبت به بهره‌برداری همزمان از 4ایستگاه و 9.5کیلومتر مسیر پیوسته در قطعه میانی این خط رسیده است.

رکوردشکنی در تأمین بودجه شهر

در سال‌های گذشته تحقق نیافتن بودجه بار‌ها عملکرد شهرداری را تحت‌تأثیر قرار داده بود. رقمی که به‌عنوان بودجه‌ تصویب شده بود تا پایان سال به‌دست نمی‌آمد و از مبالغ به دست‌آمده هم بخش زیادی شامل فروش تراکم مازاد بود.

معرفی یک تهرانگردی متفاوت

برای تهرانگردی کجا می‌روید؟ موزه؟ پارک؟ شهربازی؟ باغ‌وحش؟ دریاچه؟ آبشار تهران؟ خانه‌های تاریخی؟ کوه و دشت لواسان و درکه و دربند؟ یا رستوران‌های فرحزاد؟ اجازه دهید یک تهرانگردی متفاوت را معرفی کنم.

درباره امنیت غذایی شوخی نداریم

مدیرکل امور فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی در گفت‌وگو با همشهری از افزایش تأمین امنیت غذایی در کشور با تدوین یک سند بعد از 50سال می‌گوید
پس از 50سال بالاخره سند «حداکثر دوز مجاز سموم» در محصولات غذایی کشور از سوی سازمان غذا و دارو تدوین شد.

تسهیلات کلان 22بانک زیر ذره‌بین

کمیسیون اصل 90مجلس با بررسی وضع پرداخت تسهیلات کلان 22بانک دولتی و خصوصی اعلام کرد 580هزار میلیارد تومان از کل تسهیلات پرداخت شده زیر ذره‌بین نظارتی مجلس به 18شرکت بزرگ اقتصادی اختصاص دارد.

تلاش برای زیبایی کالبدی پایتخت

زیباسازی شهر و هویت بخشی به تهران شاید در ادوار گذشته یک شعار بود اما امروز نه‌تنها شعار نیست بلکه رویکرد واقعی سازمان زیباسازی محسوب می‌شود.

طرحی برای فساد ستیزی

تصویب کلیات طرح حمایت مالی از افشاگران فساد ازسوی نمایندگان مجلس طی روزهای اخیر، یکی از مهم‌ترین اقدام‌های مجلس یازدهم در راستای مبارزه با فساد به‌شمار می‌رود؛ طرحی که ضمن ارائه تعاریف دقیق از «گزارش فساد» و «گزارشگر فساد»، گام مؤثری درمسیر پرکردن خلأهای قانونی دراین زمینه محسوب می‌شود.

رئیسی از سران کدام کشورها میزبانی کرده است

اتمام‌حجت با سلبریتی‌های شایعه‌پراکن

پرواز معصومانه از بین‌الحرمین

تماشای تهران زیبا در نوروز1402