08
چهار شنبه 24 اسفند 1401
شماره 8736
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان

درست است که وضعیت اقتصادی چندان تعریفی ندارد و زوج‌های جوان برای رفتن به خانه بخت با مشکلات اقتصادی و مالی دست و پنجه نرم می‌کنند و فراهم‌کردن الزامات مادی آغاز زندگی برایشان دشوار است، اما چند‌سالی است که برخی ‌مراکز نیکوکاری و خیران و نهادهای رسمی برای تهیه جهیزیه افراد کم‌برخوردار فعالیت کرده و در شادی آنها سهیم می‌شوند و نمی‌گذارند معضلات اقتصادی مانعی برای ازدواج شان شود.
ویژه
اگر عید نوروز را در تهران گذرانده باشید، احتمالا دیده‌اید که تورهای تهران‌گردی در این ایام برگزار می‌شود تا مردم از موزه‌ها و اماکن تاریخی و تفریحی بازدید کنند و در جشن‌هایی هم که مدیران شهری تدارک می‌بینند، شرکت کنند.
سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری یزد از راه‌اندازی ۴۵ بازارچه صنایع‌دستی در قالب ۳۵۰ غرفه در سطح استان خبرداد و گفت: ۲۴ مورد از این بازارچه‌ها در مرکز استان دایر شده است.
آخر مصور
آخر مصور
یک کشتی تحقیقاتی اقیانوس‌شناسی در آمریکا، به‌خاطر ظاهر متفاوتش که در بیننده حس غرق شدن را القا می‌کند،
یک نوع ماهی شفاف که در مواقع خاصی رنگین‌کمانی می‌شود، مدت‌ها ذهن دانشمندان را درگیر کرده بود اما حالا، پرده از راز آن برداشته شده است.

اول آخر

اول آخر
مراسم جشن نوروزی آغاز سال نو در موزه گردشگری سراوان گیلان

مبارزه جهانی با اسلام هراسی

تبعیض و پیش‌داوری و ترس نادرست از اسلام و مسلمانان که اسلام‌هراسی خوانده می‌شود سرانجام از سوی سازمان ملل متحد مورد توجه قرار گرفته و برای نخستین‌بار، روز جهانی مبارزه با اسلام‌هراسی، امسال به همت این سازمان برگزار می‌شود.
متولد اردیبهشت؛ مسافر اسفندماه
متولد اردیبهشت؛ مسافر اسفندماه
در اینجا خبرها نوشته‌اند که محمدجواد محبت نیز درگذشت؛ کمتر از یک هفته مانده به پایان سال. شاعر نام‌آشنای ما، در کرمانشاه به دنیا آمده و در کرمانشاه از دنیا رخت بر بسته. شاید خیلی‌ها به مغزشان فشار بیاورند و بگویند که محمدجواد محبت؟
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
زنان، چه آنها که شاغل هستند و چه آنها که شغل خاصی ندارند، وقت زیادی را به‌خاطر خانه‌داری از دست می‌دهند، و معمولا کسی هم قدردان آنها نیست.
استان فارس طبیعت بی‌نظیری دارد و هرساله در فصل بهار، میزبان گردشگران زیادی از داخل و خارج کشور است.
خدا... این کلمه، این مفهوم، بزرگ‌ترین سؤال کودکی من بود و از 37 سال پیش تا همین لحظه اکنون، مغزم دست گذاشته روی علامت سؤال صفحه کلید مغزم و هنوز برنداشته.