02
چهار شنبه 24 اسفند 1401
شماره 8736
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

یک سفر و چند نکته

دریچه
سفر رئیس‌جمهور بلاروس به ایران، آن‌هم در شرایط کنونی، از اهمیت راهبردی ویژه‌ای برخوردار است.
ویژه
به‌دنبال اعلام توافق ایران و عربستان برای ازسرگیری روابط دوجانبه، گمانه‌زنی‌های تازه‌ای در حوزه دیپلماسی منطقه‌ای به گوش می‌رسد و برخی رسانه‌ها از گفت‌وگوی ایران و بحرین به‌منظور ازسرگیری روابط در آینده نزدیک و بازگشایی متقابل سفارتخانه‌ها خبر می‌دهند.
مقابله با شایعه‌‌پراکنی و تشویش اذهان‌عمومی، به‌ویژه از سوی سلبریتی‌ها و چهره‌های تأثیرگذار اجتماعی، یکی از رویکردهایی است که با جدیت ازسوی دستگاه‌ قضایی پیگیری می‌شود؛ موضوعی که در نشست‌خبری دیروز سخنگوی قوه‌قضاییه نیز مورد تأکید قرار گرفت.
سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور: امروز برنامه دشمنان تعطیلی تحصیل با ایجاد نگرانی در دانش‌آموزان و والدین آنها و تعطیلی کسب‌وکار با ایجاد اخلال در نظام اقتصادی است، اما این بار نیز ناکام خواهند ماند و راه به جایی نمی‌برند.

طرحی برای فساد ستیزی

بررسی 7 فایده مهم اجرای طرح «حمایت مالی از افشاگران فساد»
گزارش
تصویب کلیات طرح حمایت مالی از افشاگران فساد ازسوی نمایندگان مجلس طی روزهای اخیر، یکی از مهم‌ترین اقدام‌های مجلس یازدهم در راستای مبارزه با فساد به‌شمار می‌رود؛ طرحی که ضمن ارائه تعاریف دقیق از «گزارش فساد» و «گزارشگر فساد»، گام مؤثری درمسیر پرکردن خلأهای قانونی دراین زمینه محسوب می‌شود.

کارنامه دولت در سال 1401

سخنگوی دولت اقدام‌ها و دستاوردهای دولت در حوزه‌های مختلف را تشریح‌کرد
«رشد اقتصادی 3/5درصدی»، «موفقیت در دیپلماسی»، «افزایش خدمت‌رسانی در حوزه سلامت»، «حمایت از تولیدکنندگان داخلی» و «توسعه زیرساختی» از مهم‌ترین دستاوردهای دولت‌سیزدهم در سال1401بوده‌است.
توئیتر
توئیتر