15
چهار شنبه 24 اسفند 1401
شماره 8736
ایرانشهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پیش‌بینی رشد ۳۰ درصدی سفرهای نوروزی‌به مازندران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: پیش‌بینی می‌شود سفرهای نوروزی به مازندران امسال ۳۰ درصد افزایش داشته باشد.
ویژه
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار‌ مرکزی گفت: در حدود یک‌سال و نیم اخیر موفق شدیم ۲۳۱ واحد تولیدی راکد و تعطیل را به چرخه تولید برگردانیم و در سطح کشور رتبه اول احیای واحدهای تولیدی را کسب کنیم.
مدیرعامل شرکت گاز اردبیل از گازرسانی به ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۸ درصد جمعیت روستایی اردبیل خبر داد.
عکس‌خبر
نان‌برنجی نام یک نوع شیرینی محلی کردی و سوغات شهر کرمانشاه است.

به امید زندگی دوباره در دریاچه ارومیه

اهالی بومی منطقه امیدوارند انتقال آب به دریاچه و نزولات آسمانی دریاچه ارومیه را همچون ققنوس دوباره زنده کند
گزارش
عبور از کنار دریاچه ارومیه پیش از این و در یک دهه اخیر با افسوس و نگرانی از مرگ این آبگیر شور همراه بود؛ از نیگلون آبی دریاچه که روزگاری محل رفت‌وآمد کشتی‌های تفریحی، باری و مسافربری همچون «نوح، حمزه و آرتیمیا» بین بنادر گلمانخانه، شرفخانه، رشکان و رحمانلو و جزایر این دریاچه بود،
راه‌اندازی 45بازارچه صنایع‌دستی در یزد

راه‌اندازی 45بازارچه صنایع‌دستی در یزد

سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری یزد از راه‌اندازی ۴۵ بازارچه صنایع‌دستی در قالب ۳۵۰ غرفه در سطح استان خبرداد و گفت: ۲۴ مورد از این بازارچه‌ها در مرکز استان دایر شده است.
آذربایجان‌‌غربی سیب نوروزی را تامین می‌کند
رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌‌غربی گفت: در حال حاضر ۱۰۰هزار تن سیب در انبارهای استان وجود دارد و با رایزنی‌های انجام شده، قرار است سیب نوروزی کشور توسط این استان تامین شود.
PDF ایرانشهر
کوتاه ایرانشهر
معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت:‌ احیا و به چرخه تولید بازگشتن ۴۷۸ واحد راکد در این استان موجب اشتغال مجدد 2523نفر شد.