• پنج شنبه 30 دی 1400
  • الْخَمِيس 16 جمادی الثانی 1443
  • 2022 Jan 20

محدودیتی برای گسترش روابط با روسیه نداریم

هواپیمای رئیس‌جمهور ایران ظهر چهارشنبه‌در پروازی مستقیم در فرودگاه مسکو فرود آمد تا مذاکرات رئیس‌جمهور و دستورکارهای مهم این سفر بدون فوت وقت در ‌کاخ کرملین دنبال شود.

پلاسکو زنده شد

سی‌ام دی‌ماه سال 95 از سر صبح، خبر تلخ آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو در چهارراه استانبول از قاب تلویزیون و رسانه‌های مختلف مخابره شد. حادثه چنان گسترده بود که آتش‌نشانان از ایستگاه‌های مختلف اعزام شدند، اما‌ساعت 11:33 فاجعه رقم خورد و ساختمان 50 ساله فرو ریخت و 16 آتش‌نشان بهنام میرزاخانی، علی امینی، فریدون علی تبار، حسین سلطانی، حامد هوایی، رضا نظری، رضا شفیعی، محسن قدیانی، محسن روحانی، ناصر مهرورز، علیرضا سفی زاده، محمد آقایی، امیرحسین داداشی، علی مستوفی، حسین حسین‌زاده و مجتبی کوهی چون ققنوس از میان شعله‌ها پر کشیدند و پیام «ایرانم تسلیت» سرتیتر رسانه‌ها شد.

مراقب چشم مردم نبودند!

تهران عیب زیاد دارد! این چیزی نیست که بتوان پنهانش کرد؛ مثلا تهران روی زمین صاف نیست که دوچرخه‌سواری از جنوب به شمال آن راحت باشد. رودخانه ندارد که هم هوا را تلطیف کند و هم دل ساکنان شهر را.

ضرر ترک فعل مسئولان محاسبه می‌شود

رئیس قوه قضاییه روز چهارشنبه در بازدید از یک مرکز قضایی با اشاره به پرونده ترک فعل‌ها در قوه قضاییه و وضعیت آنها گفت...

جایگاه ایران در سرمایه گذاری فرهنگی بین‌المللی

ایران علاوه بر دیپلماسی اقتصادی،در دیپلماسی فرهنگی نیز دچار ضعف هایی در رقابت با کشورهایی مثل ترکیه است.
شمار مبتلایان سویه جدید کووید0 19در تهران 40درصد افزایش پیدا کرد

زنگ خطر چرخش اومیکرون در ایران

به فاصله یک روز، میزان مراجعه‌های سرپایی مبتلایان به کرونا به مراکز درمانی دوبرابر شد. 28دی عضو کمیته مقابله با کرونای وزارت بهداشت اعلام کرد که میزان مراجعه به مراکز درمانی، 20درصد افزایش پیدا کرده و حالا معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران خبر می‌دهد که میزان مراجعه‌ها تنها در تهران تا 40درصد نسبت به 3هفته قبل بالا رفته است.

مدیریت شهری/ گفت‌وگوی شهردار تهران با آتش‌نشانان معترض

خبر آخر/ اعتراف صهیونیست‌ها به ناتوانی مقابل انصارالله

مدیریت شهر/ تأکید بر اخذ تأییدیه ایمنی

امتحانات مجازی با حضور پلیس فتا