• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
پنج شنبه 30 دی 1400
کد مطلب : 151381
+
-

خبر آخر/ اعتراف صهیونیست‌ها به ناتوانی مقابل انصارالله

رسانه‌های صهیونیستی پس از حمله موشکی انصارالله به بخش‌هایی از امارات متحده عربی، اذعان کردند که سرزمین‌های اشغالی در برابر این موشک‌ها امن نخواهد بود. این رسانه‌ها اعتراف کردند که منطقه «ایلات» از تیررس موشک‌های انصارالله در امان نخواهد بود. ارتش یمن روز دوشنبه (۲۷ دی ماه) در عملیاتی به نام توفان یمن، با 5 فروند موشک بالستیک و کروز و تعداد زیادی پهپاد، فرودگاه‌های دوبی، ابوظبی و پالایشگاه نفت المصفح و تعداد دیگری از سایت‌ها و تأسیسات مهم و حساس امارات را هدف قرار داد. سرتیپ «یحیی سریع »، سخنگوی نیروهای مسلح یمن نیز سه‌شنبه اعلام کرد که موشک‌هایی که در عملیات توفان یمن به‌کار رفتند، موشک‌های بالدار قدس ۲ بودند.

درخواست پرواز مستقیم از بیشکک به تهران
وزارت امور خارجه قرقیزستان اعلام کرد: «تورداکون سیدی‌کف»، سفیر این کشور در ایران خواستار برقراری پرواز مستقیم بین بیشکک - تهران و بالعکس شده‌است. خبرگزاری«۲۴ کی جی» قرقیزستان به نقل از وزارت امورخارجه اعلام کرد که برقراری پرواز مستقیم بین بیشکک و تهران می‌تواند موجب توسعه همکاری‌ها در زمینه گردشگری و افزایش سفرهای مردم 2 کشور برای آشنایی و بازدید از مراکز میراث فرهنگی شود. وزارت خارجه قرقیزستان همچنین اعلام کرد؛ سفیر  این کشور در تهران در همین زمینه با «رضا حدادیان»، مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایرانی خطوط هوایی وارش دیدار و گفت‌وگو کرده‌است.

دخل و خرج فدراسیون‌ها باید در سامانه ثبت شود
سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی و مالی وزارت ورزش و جوانان گفت: همه فدراسیون‌ها موظف و مکلف هستند تا حقوق پرسنل خود را در سامانه ثبت کنند. امیرحسین مطلبی در نشست روزگذشته مسئولان ورزش با روسای فدراسیون‌ها افزود: فدراسیون های ورزشی با هماهنگی معاونت قهرمانی باید ساختار خود را سریع‌تر به این معاونت ارسال کنند. ساختار که تایید شود بر اساس آن تعداد قراردادهای فدراسیون با کارکنان مشخص  خواهد شد، تمام فدراسیون‌ها مکلف و موظف به ثبت حقوق و دستمزد در این سامانه هستند و تا الان نیز فدراسیون‌ها اقدامات لازم را در دستور کار قرار داده اند.

مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه برای خرید سربازی
حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی، نماینده مردم تبریز در مجلس  با اشاره به نشست دیروز عصر کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۱ گفت: در این جلسه اعضای کمیسیون مصوب کردند تا مشمولان سربازی که در خارج از کشور  حضور دارند بتوانند سربازی خود را بخرند. وی افزود: بر اساس این مصوبه کسانی که از پیش از زمان مشمولیت‌شان در خارج از کشور بوده و چند سال است که از زمان مشمول بودنشان برای خدمت سربازی می‌گذرد و در خارج به سر می‌برند به منظور اینکه برای تردد به کشور با مشکلی مواجه نشوند می‌توانند خدمت سربازی خود را با قیمت ۱۵ هزار یورو بخرند.

این خبر را به اشتراک بگذارید