05
پنج شنبه 30 دی 1400
شماره 8418
اجتماعی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
بررسی‌های جهانی نشان می‌دهد، تنها ۵۰درصد جمعیت جهان 2دوز واکسن دریافت کرده‌اند و ۶۱درصد هم حداقل یک دوز را زده‌اند. سازمان بهداشت جهانی، نگران وضعیت کشورهایی است که آمار واکسیناسیون در آنها پایین است، چرا که خطر بیماری و مرگ در افرادی که واکسینه نشده‌اند چندبرابر است.
سلامت
سرپرست روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد که محموله اهدایی واکسن آسترازنکا از کشور اسپانیا به میزان ۲میلیون‌و۲۰۴هزار دوز وارد فرودگاه امام‌خمینیره و در گمرک فرودگاه تحویل وزارت بهداشت داده شد.
شمار مبتلایان سویه جدید کووید0 19در تهران 40درصد افزایش پیدا کرد

زنگ خطر چرخش اومیکرون در ایران

مسئولان نظام سلامت از وقوع پیک جدیدی در اسفند خبر می‌دهند
گزارش
به فاصله یک روز، میزان مراجعه‌های سرپایی مبتلایان به کرونا به مراکز درمانی دوبرابر شد. 28دی عضو کمیته مقابله با کرونای وزارت بهداشت اعلام کرد که میزان مراجعه به مراکز درمانی، 20درصد افزایش پیدا کرده و حالا معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران خبر می‌دهد که میزان مراجعه‌ها تنها در تهران تا 40درصد نسبت به 3هفته قبل بالا رفته است.

عدد خبر/ 45000 سال

مجموع تعداد سال‌های عمر از دست رفته در شهر تهران در بازه زمانی سال 99بود و از این میان ۲۸ هزار و ۹۰۰ سال، تعداد سال‌های عمر مولدهای از دست رفته براساس آلودگی هوا ثبت شده است.
نقل‌قول/ انسیه خزعلی ، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری
با توجه به اینکه اغلب طلاق‌ها، در 4سال نخست زندگی مشترک رخ می‌دهد، ابتدا درصدد هستیم خدمات مشاوره‌ای در اختیار دهک‌های پایین تا 4سال نخست زندگی مشترک قرار بگیرد.
PDF اجتماعی
کوتاه اجتماعی
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا می‌گوید: طرح مقابله با تقلب در امتحانات نهایی با همیاری بیش از 120کارگروه ویژه در جریان است.