06
پنج شنبه 30 دی 1400
شماره 8418
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پاسخ مسئولان/ موتورسواران فقط در نقاط تعیین‌شده چهارراه استانبول پارک می‌کنند

روابط‌عمومی منطقه 12شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «سد معبر دستفروشان در چهارراه استانبول» در ستون با مردم روز 16آذرماه پاسخ داده است:«طی بازدید به عمل آمده این محل دارای مکان پارک حاشیه‌ای موتور در مقابل پاساژ کمپانی است و ساماندهی موتورسواران در همان محدوده اجرا شده و با سد معبر در مسیر برخورد می‌شود.»
ویژه
هواپیمای مسافربری شرکت ماهان به‌دلیل شرایط بد جوی در یکی از روستاهای کرمان فرود اضطراری کرد و در زمین‌های کشاورزی متوقف شد.
به دنبال کشف جسد مردی که کارمند هایپرمارکت برجی در غرب تهران بود، تحقیقات تیم جنایی برای کشف اسرار قتل او آغاز شده است. به گزارش همشهری،شامگاه دوشنبه خانواده مردی 40 ساله به اداره پلیس رفتند تا گزارش گم شدن او را به پلیس اعلام کنند.
اشرار مسلح که بر سر قدرت‌نمایی و کری‌خوانی اقدام به تیراندازی‌های سریالی در جنوب تهران کرده بودند دستگیر شدند.
زوج مسلح که به‌صورت سریالی دست به سرقت می‌زدند دستگیر شدند

شلیک ترسناک زن سارق برای فرار از دستگیری

افرادی که قصد فروش اثاثیه منزلشان را از طریق سایت‌‌ها و فضای مجازی داشتند طعمه زوج سارق بودند. این زن و شوهر درحالی‌که اسلحه به‌دست داشتند به بهانه خرید، وارد خانه‌های طعمه‌هایشان شده و با تهدید اسلحه دست به سرقت‌های میلیونی می‌زدند.
6 روز زندگی در شرایط سخت

6 روز زندگی در شرایط سخت

«6شبانه روز زندگی در دمای منفی 30درجه در ارتفاع 4هزار و 600متری». این فقط بخشی از شرایط سختی است که اعضای تیم امداد و نجاتی که برای نجات 2کوهنورد راهی ارتفاعات علم‌کوه شده بودند، تحمل کردند و سرانجام به سلامت از این ماموریت سخت بازگشتند.
با مردم/ 2نفر ساکن روستای «بنیس» شبستر نیازمند امداد هوایی
مدتی پیش 2نفر از ساکنان روستای بنیس واقع در شهرستان شبستر آذربایجان‌شرقی در کوه مفقود شدند. متأسفانه امداد زمینی و تلاش روستاییان به جایی نرسیده است. با توجه به سردی هوا و احتمال بارش برف سنگین، از مسئولان درخواست داریم تا برای نجات جان این دو نفر، برای ما امداد و نجات هوایی بفرستند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
پلیس با انتشار تصویر قاتلی فراری که از 2سال قبل به اتهام قتل، تحت تعقیب قرار گرفته است از شهروندان برای دستگیری او کمک خواست.