• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
پنج شنبه 30 دی 1400
کد مطلب : 151406
+
-

مدیریت شهری/ گفت‌وگوی شهردار تهران با آتش‌نشانان معترض

شهردار تهران در گفت‌وگو با نمایندگان آتش‌نشانان معترض که روز گذشته به خیابان بهشت آمده بودند، گزارشی از آخرین پیگیری‌ها و اقدامات خود درباره مطالبات معیشتی آتش‌نشانان تهران ارائه داد. در این گفت‌وگوی تلفنی معلوم شد که قبل از تجمع آتش‌نشانان معترض، علیرضا زاکانی، شهردار تهران اقدامات و پیگیری‌هایی برای معیشت آتش‌نشانان انجام داده است.
از سوی دیگر نیز جلال بهرامی، معاون خدمات شهری شهرداری به‌ همراه علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران در ساختمان شورا پای درددل آتش‌‌نشانان معترض نشستند. در همین ارتباط نادعلی به فارس گفت: «چند نفر از آتش‌نشانان معترض به نمایندگی از دیگران آمدند و بنده در حضور آنها به شهردار تهران زنگ زدم. شهردار در جلسه هیأت دولت بود و پاسخ نداد. مدتی بعد
شهردار زنگ زد.‌بنده هم تلفن را روی بلندگو گذاشتم و شهردار با نمایندگان آتش‌نشانان معترض صحبت کرد و به آتش‌نشانان گفت که از 2 ماه پیش درگیر مسائل آنها بوده و رفع مشکلات آنها را در اولویت کاری قرار داده است. در خصوص بحث مسکن، سختی‌کار و معیشت صحبت‌هایی شد و شهردار اعلام کرد که ما قبلاً این موضوعات را در دستور کار قرار داده‌ایم. آتش‌نشانان خوشحال شدند که قبل از تجمع آنها شهردار به فکر رفع مشکل بوده و دستوراتی در این زمینه داده است. البته آقای زاکانی قول دادند که روز جمعه با تعدادی از آتش‌نشانان جلسه‌ای داشته باشد که این موضوع باعث دلگرمی آتش‌نشانان شد. البته انتظار داریم طرح شورای‌ عالی استان‌ها برای رفع مشکلات آتش‌نشانان تهرانی که به مجلس رفته نیز از سوی آقای قالیباف و نمایندگان هرچه سریع‌تر در دستور کار قرار گیرد.»
بهرامی، معاون شهردار تهران نیز از مشکلات آتش‌نشانان لیستی تهیه کرده بود و پس از آن تجمع‌کنندگان‌ به اعتراض خود پایان دادند.

این خبر را به اشتراک بگذارید