02
پنج شنبه 30 دی 1400
شماره 8418
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اهمیت راهبردی سفر رئیس جمهور به مسکو

یادداشت
وقتی از اهمیت راهبردی سخن به میان می‌آید، حداقل به 3پرسش اساسی توجه می‌شود؛ موضوع مورد نظر چه جایگاهی در منافع ملی و راهبردها دارد؟ در چه فرایند و شرایطی اتخاذ شده است؟
ویژه
خبرگزاری روسی تاس در گزارش خود درباره سفر رئیسی ‌به روسیه اظهارات رئیس‌جمهور کشورمان پیش از ترک تهران به مقصد مسکو را منتشر کرد و نوشت: ابراهیم رئیسی تأکید کرد که این سفر نقطه عطفی در روابط سیاسی، اقتصادی و نظامی 2کشور است و همکاری و گفت‌وگوهای تهران و مسکو در تقویت امنیت منطقه و ارتقای سطح روابط اقتصادی و تجاری مؤثر است.
گفت‌وگو
رئیس‌جمهور ایران به دعوت ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در رأس هیأتی به مسکو سفر کرد و با این سفر تاریخی، فصل جدیدی از روابط میان تهران و مسکو آغاز شد
رئیسی در دیدار با پوتین در کرملین :

محدودیتی برای گسترش روابط با روسیه نداریم

گزارش
هواپیمای رئیس‌جمهور ایران ظهر چهارشنبه‌در پروازی مستقیم در فرودگاه مسکو فرود آمد تا مذاکرات رئیس‌جمهور و دستورکارهای مهم این سفر بدون فوت وقت در ‌کاخ کرملین دنبال شود.
دیدار مذاکره‌کنندگان ارشد ایران و 3کشور اروپایی

دیدار مذاکره‌کنندگان ارشد ایران و 3کشور اروپایی

روز چهارشنبه در ادامه مذاکرات وین جلسه مذاکره‌کنندگان ارشد ایران و 3کشور اروپایی با حضور نماینده اتحادیه اروپا برگزار شد.
بازتاب سفر رئیسی در رسانه‌های خارجی
خبرگزاری فرانسه در گزارشی درباره سفر سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان به مسکو، آن را مهم‌ترین سفر رسمی رئیسی از زمان به قدرت رسیدن او برشمرد
PDF سیاست
کوتاه سیاست
رئیس قوه قضاییه روز چهارشنبه در بازدید از یک مرکز قضایی با اشاره به پرونده ترک فعل‌ها در قوه قضاییه و وضعیت آنها گفت...