• یکشنبه 4 اسفند 1398
  • الأحَد 28 جمادی الثانی 1441
  • 2020 Feb 23

نه به ترس از کرونا

کرونا آنقدرهم که می‌گویند ترسناک نیست، اگر بهداشت فردی را جدی بگیریم
اگرچه از زمان اعلام رسمی ورود ویروس کرونا به کشور از سوی مسئولان وزارت بهداشت تنها 5روز می‌گذرد؛ ولی «ترس» از ابتلا به این بیماری چندین هفته است به کشورمان رسیده و حالا که خود بیماری هم به کشور رسیده و تاکنون 5فوتی به‌دنبال داشته، این ترس تشدید شده و همه جا حرف از این بیماری و نگرانی از ابتلا به آن است.
بیم‌ها و امیدهای دوستداران استاد محمدرضا شجریان

شب پرالتهاب جم

شامگاه جمعه دوم اسفند است. ساعت از هشت‌و‌نیم گذشته. دکتر حسن عباسی لباس پزشکی را از تن درآورده و عازم رفتن به خانه است.

ابعاد پنهان بازگشت ایران به لیست سیاه

گروه اقدام مالی موسوم به FATF روز جمعه در اقدامی که قابل پیش‌بینی بود، ایران را وارد لیست سیاه یا به‌عبارتی لیست کشورهای پرخطر به لحاظ معاملات مالی و بانکی کرد.

سال بد، سال باد

این شوربختی و دومینوی شوم تا کجا ادامه خواهد داشت؟ نخستین روز سال98 با سیل گلستان و مازندران و خراسان شمالی آغاز شد.

اولویت‌های مجلس منتخب

انتخابات روز جمعه تجربه‌ای بر تجربیات ملت افزود؛ این امید را باید داشت که شکل‌گیری مجلس آتی، بتواند یک شناخت گسترده‌ای برای ملت ایران رقم بزند.

آرایش سیاسی مجلس جدید

هنوز 3‌ماه تا برگزاری نخستین نشست مجلس یازدهم باقی مانده اما نامزدهایی که نامشان از صندوق‌های رأی بیرون آمده، فاتحانه سرود پیروزی می‌خوانند و شعار مجلس انقلابی سر می‌دهند، برنامه‌ای هنوز برای مجلس آینده نچیده‌اند اما اصل را بر مجلس شفاف گذاشته‌اند.

آدم ربای مخوف دستگیر شد

​​​​​​​متهم خطرناکی که به اتهام ربودن چندین فرد سرمایه دار دستگیر شده اما تنها 3ماه پس از دستگیری توانسته بود با سپردن وثیقه سنگین آزاد شود و سپس فرار کند بعد از چند روز سرانجام دستگیر شد.

زن که باشی باید با همه بجنگی

هر جمله‌ای را با «ما» شروع می‌کند و همه فعل‌هایش جمع هستند.