14
یکشنبه 4 اسفند 1398
شماره 7888
بازار
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
با مصوبه سال گذشته دولت زمینه ترخیص 7هزار از بالغ بر 12هزار دستگاه خودروی دپوشده در گمرکات فراهم شد اما هنوز 5هزار و 108دستگاه خودروی وارداتی در گمرکات خاک می‌خورد.
کلاچ وسیله‌ای برای قطع و وصل‌کردن انتقال نیرو است که در خودرو وظیفه انتقال یا توقف حرکت چرخشی از یک شیفت به شیفت دیگر را بر عهده دارد.
افزایش قیمت محصولات کشاورزی، مواد پروتئینی و ملزومات بسته‌بندی زمینه گرانی و افت تقاضا در بازار انواع کنسر‌و  و غذاهای آماده را فراهم کرده است.
روغن موتور و گیربکس ازجمله اقلام مصرفی خودرو است که به دلیل مشکلات تولید و واردات مواداولیه با افزایش شدید قیمت و افت کیفیت مواجه شده است.
در شرایطی که رکود و افت ساخت‌وساز و عرضه حرف نخست بازار معاملات زمین و مسکن است آمارهای رسمی از افزایش نرخ اجاره‌بها و قیمت خانه‌های کلنگی طی پاییز امسال نسبت به‌مدت مشابه سال گذشته حکایت دارد.

بازگشت نمایشگاه فروش بهاره

شمارش معکوس برای فرارسیدن نوروز 99 آغاز شده و به‌تدریج بازار خریدهای نوروزی مردم برای تامین مایحتاج شب عید گرم‌تر می‌شود.
PDF بازار
کوتاه بازار
اگر با وجود افزایش شدید قیمت‌ها هنوز هم به استفاده از عطر و ادکلن برندهای اصلی اهمیت می‌دهید و در محدوده مرکزی شهر تهران سکونت دارید، می‌توانید سری به یکی از بورس‌های فروش این محصولات اورجینال واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی یا همان وزرای سابق بزنید.