21
یکشنبه 4 اسفند 1398
شماره 7888
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شهادت 2مرزبان در جکیگور

کوتاه از حادثه
​​​​​​​درگیری مسلحانه مرزبانان با اعضای یک گروهک تروریستی در جنوب شرق کشور، موجب شهادت ۲ نفر از مرزبانان هنگ مرزی جکیگور شد.
ویژه
​​​​​​​دعوای پسر افغان با جوان ایرانی بر سر یک دختر با جنایت پایان یافت. به‌گزارش همشهری، عصر جمعه به قاضی رحیم دشتبان، کشیک جنایی تهران خبر رسید که پسری 27ساله در درگیری جانش را از دست داده است.
​​​​​​​متهم خطرناکی که به اتهام ربودن چندین فرد سرمایه دار دستگیر شده اما تنها 3ماه پس از دستگیری توانسته بود با سپردن وثیقه سنگین آزاد شود و سپس فرار کند بعد از چند روز سرانجام دستگیر شد.
جوان شیشه‌ای که در جنایتی هولناک مادرش را به قتل رسانده است، در نخستین جلسه تحقیق مدعی شد که هنگام مصرف شیشه دچار توهم شده و تصور کرده که مادرش شیطان است و قصد کشتن او را دارد.
تحقیقات تازه نشان داده که قوی‌ترین مرد ایران بادیگارد یکی از خواننده‌های مشهور عرب شده است

مرد آهنین غیابی محاکمه می‌شود

داخلی
​​​​​​​پرونده امیر. ق یکی از مردان آهنین که از سال  90به اتهام قتل عمد تحت تعقیب است، درحالی به صدورکیفرخواست منجر شد که هنوز قاتل دستگیر نشده است.
تفریح دردسرساز 7همکلاسی

تفریح دردسرساز 7همکلاسی

​​​​​​​7پسربچه کرمانی که تصمیم گرفته بودند برای تفریح راهی کوه صاحب‌الزمان شوند، در بین راه در میان صخره‌ها گرفتار شدند و به دردسر افتادند.
امواج رودخانه 6دانش‌آموز را بلعید
امواج رودخانه 6دانش‌آموز را بلعید
​​​​​​​امواج رودخانه‌ای در اندونزی موجب جان باختن 6دانش‌آموز و مفقود شدن 5دانش‌آموز دیگر که در کنار رودخانه اردو زده بودند شد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
​​​​​​​روابط عمومی منطقه19 شهرداری تهران به‌دنبال چاپ گلایه مردمی با موضوع «سدمعبر میوه‌فروشی در سه‌راه شریعتی روبه‌روی بانک مسکن» در ستون «با مردم» روز 26دی‌ماه پاسخ داده است: «در تاریخ 12آبان‌ماه کلیه وسایل سد معبر این میوه‌فروش توسط شهرداری ناحیه2 منطقه 19جمع‌آوری و به ناحیه منتقل شد.
درحالی‌که توقع می‌رود ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده نظیر ژل شست‌وشوی دست‌ها به‌صورت رایگان در شرایط بحرانی نظیر این روزها توزیع شود، قیمت ماسک تا چندده برابر گران شده، تازه اگر پیدا شود.