2
یکشنبه 4 اسفند 1398
شماره 7888
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

توضیحات مسجد عزیزالله درباره ادعای خرید و فروش صلاحیت‌ها

پیرو انتشار مطلبی در روزنامه همشهری درباره موضوع رد صلاحیت‌ها و دعوت برخی افراد ردصلاحیت شده به مسجد حاج‌عزیزالله در بازار، توضیحاتی از سوی این مسجد به همشهری ارسال شد که نقل می‌شود:
ویژه
پنتاگون روز جمعه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که شمار مجروحان مغزی حمله موشکی ایران به پایگاه عین‌الاسد نسبت به گذشته یک عدد افزایش یافته و به ۱۱۰نفر رسیده است.
معاون اول رئیس‌جمهور عصر شنبه در بیست و هشتمین مراسم تجلیل از دانشجویان برگزیده گفت: تحریم جدید FATF و لیست سیاهی که متأسفانه مجددا ناجوانمردانه ایران در آن قرار داده شد، شرایط اقتصادی و سیاسی کشور و کرونا همه موضوعات مهمی هستند.
سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده سپاه با همراهی سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل، طی دیدارهای جداگانه‌ای در منزل شهیدان وحید زمانی‌نیا و اصغر پاشاپور از همرزمان و همراهان سردار سلیمانی، حضور یافتند.

دیپلماسی در سایه کرونا

ویروس کرونا به رغم انتظار؛ سفر اروپایی‌های محافظه کار به تهران را به تعویق نینداخت، وزیر خارجه هلند طبق برنامه در ایران با ظریف و روحانی دیدار کرد و وزیر خارجه اتریش نیز عازم تهران است
در روزهایی که کرونا به موضوع اول جهان و ایران تبدیل شده، سفر دیپلماتیک به تهران آن هم از 2 کشور اروپایی حکایت از اهمیت تحولات دارد؛ وزیر خارجه هلند در سفری کم‌سابقه دیروز در تهران بود تا با مقامات کشورمان رایزنی کند.
PDF ایران
کوتاه ایران
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه تا 2 هفته پیش همه گزارشاتی که ما از آزمایشگاه‌های تشخیصی کشور و مراکز درمانی می‌گرفتیم ورود ویروس کرونا به کشور را تأیید نمی‌کرد، افزود: ما براساس چرخه اقدامات پدافند زیستی که شامل مراحل پیش‌بینی، پیشگیری، پیش‌کنشگری و مقابله است در مرحله پیشگیری به این نتیجه رسیدیم که وضعیت کشور سفید است .