5
یکشنبه 4 اسفند 1398
شماره 7888
زیست‌بوم
23023611
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
کارشناسان محیط‌زیست اعلام کردند: شیوع کروناویروس موجب شده تا میزان انتشار گازهای گلخانه‌ای در چین حدود یک‌چهارم کاهش بیابد.
معاون فنی حفاظت محیط‌زیست استان تهران از پایان برنامه سرشماری زمستانه پرندگان آبزی و کنار آبزی استان تهران خبر داد و گفت: ۲۹ هزار و ۷۲۰ قطعه پرنده سرشماری شدند و آمارها بیانگر افزایش 57درصدی پرندگان در استان تهران است.
یک دامپزشک با اعلام اینکه مطالعه یا تأییدیه‌ای مبنی بر اینکه حیوانات ازجمله حیوانات خانگی می‌توانند عامل ابتلا به ویروس کرونا باشند، وجود ندارد،
تغییرات اقلیم
شرایط آب و هوایی مناطق کوهستانی ایران در قرن 21 که اکنون در ابتدای آن قرار داریم در یک سده حاضر چگونه خواهد بود؟

شکارچی‌ها به باشگاه‌های تیراندازی می‌روند

معاون صید و شکار سازمان حفاظت محیط‌زیست: در حال رایزنی با وزارت ورزش برای سوق دادن سلاح‌های شکاری به باشگاه‌های تیراندازی هستیم
سازمان حف0اظت محیط‌زیست در حال رایزنی با وزارت ورزش برای سوق دادن شکارچیان و دارندگان سلاح‌های شکاری به باشگاه‌های تیراندازی است تا حیات‌وحش شکننده ایران از شلیک گلوله شکارچیان در امان بماند.

مرگ ۵۲۰۰ پرنده مهاجردر گلستان

مدیرکل دفتر مبارزه با بیماری‌های طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم سازمان دامپزشکی کشور از تلفات 5 هزار و ۲۰۰ پرنده مهاجر در تالاب میانکاله - بخش استان گلستان - خبر داد.
لغو جشن راهنمایان گردشگری
برای جلوگیری از انتقال احتمالی ویروس کرونا و بنا به درخواست استاندار گلستان، جشن راهنمایان گردشگری در این استان تا اطلاع ثانوی ملغی شد.