19
یکشنبه 4 اسفند 1398
شماره 7888
درنگ2
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

از اتحادیه‌ها بپرسید

یادداشت
​​​​​​​اتحادیه‌ها در خدمت مرد هستند. امروز اگر کسی می‌خواهد نسبت به خرید کالایی اقدام کند که در معتبر بودن گارانتی آن شک دارد، می‌تواند با اتحادیه مربوطه تماس بگیرد و درباره آن تحقیق کند.
ویژه
این روزها‌ خرید اینترنتی به گزینه اول خیلی‌ها، به‌خصوص جوان‌تر‌ها تبدیل شده است.
در بیشتر نقاط جهان، خدمات پس از فروش، کلیدی‌ترین ابزار برای حفظ مشتری و افزایش وفاداری مشتری به برند یا شرکتی خاص است.
در ایام پایانی سال و افزایش تقاضای عمومی جهت تامین کالا و خدمات به مناسبت ایام نوروز و همچنین سفرهای سیاحتی، معمولا میزان شکایت‌های مردمی و نارضایتی‌ها به واسطه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت کالا‌ها و خدمات افزایش می‌یابد.

گارانتی‌های بی‌مصرف

چرا خدمات پس از فروش در ایران معتبر نیست
استیفای حقوق مصرف‌کننده بعد از خرید در ایران تقریبا محلی از اعراب ندارد.