• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09

تکمیل یک کار ناتمام

مشارکت حداکثری رأی‌دهندگان در دور دوم برای تشکیل مجلسی با پشتوانه قوی مردمی از اهمیت راهبردی‌ای برخوردار است
فردا جمعه، 21اردیبهشت‌ماه درحالی دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در 15استان کشور برگزار می‌شود که مشارکت حداکثری رأی‌دهندگان در این دور نیز مانند دور نخست، برای تشکیل مجلسی با پشتوانه قوی مردمی از اهمیت راهبردی‌ای برخوردار است.

دورهمی فرشته‌ها

از ولادت حضرت معصومه س تا میلاد با سعادت علی‌بن‌موسی‌الرضا ع ، دهه کرامت نامگذاری شده است.

مشارکت حداکثری در دور دوم

روز جمعه، دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در 15‌استان کشور برگزار می‌شود؛ انتخاباتی که مانند دور نخست و چه بسا بیشتر، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نهر صفر مرزی

مرز بین 2 روستا در ایران و عراق به باریکی یک نهر آب نیم‌متری است
از نهر آب که بپری، آن طرف مرز ‌ هستی. یک نهر آب با عرض نیم‌متر در روستای «بیاره» مرز ایران و عراق ‌است؛ این طرف کرمانشاه و آن طرف سلیمانیه عراق. اینجا هیچ خبری از دیوارهای بتنی یا سیم خاردار یا مرزبندی‌های رایج دیگر نیست.

بهشت و جهنم مهاجران

یک مطالعه فرامنطقه‌ای نشان می‌دهد که از میان 3 کشور ایران، عربستان و عراق، عربستان با 1.7میلیون بال در سال، قتلگاه اصلی پرندگان مهاجری است که از خاورمیانه عبور می‌کنند. اما از این کشورها بدتر هم داریم.

رشد 20درصدی صادرات نفت ایران

وزیر نفت از رشد 20درصدی صادرات نفت ایران خبر داد و تأکید کرد: سال گذشته با وجود کارشکنی دشمنان ارزش کل صادرات نفت ایران به 35میلیارد دلار رسید.

دختران ایرانی روی سکوهای افتخار

چه خوش می‌درخشند و افتخار‌آفرینند؛ چه در رقابت‌های علمی و چه در فعالیت‌های ادبی. گاهی با جامه ورزشی روی سکوهای قهرمانی می‌ایستند و گاهی هم در مسیر فرهنگ و هنر، پرچم پرافتخار ایران را بالا می‌برند.

سخت‌ترین قطعات موتور هواپیما را ساخته‌ایم

X