20
چهار شنبه 26 شهریور 1399
شماره 8039
صفحه‌آخر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کِلک

اسکندر از لحاظ نیروی بدنی، غایت آرزوی هر جوانی بود.
ویژه
پوشش خبری گسترده حضور موفقیت‌آمیز نمایندگان سینمای ایران در جشنواره ونیز توسط رسانه‌های رسمی و روزنامه‌ها و سایت‌های نزدیک به جناح اصولگرا، اتفاقی کاملا قابل پیش‌بینی بود.
برخلاف آنچه برخی تصور می‌کنند، موسیقی پاپ یکی از سبک‌های مهم موسیقی است که چنانچه با رعایت اصول و تئوری موسیقی تنظیم و اجرا شود، ارزش موسیقایی آن به اندازه سبک‌های دیگر است.
تشخیص و درمان بیماری کووید-19طبق پروتکل‌های وزارت بهداشت در کشور درحال انجام است.برای هر بیمار، با توجه به وضعیت‌ او و اینکه در کدام سطح قرار دارد اقدامات درمانی انجام می‌شود.
نگاه امروز
کادر خبر در میدان کرونا
کالیفرنیا: شعله‌ور‌شدن حدود 100آتش‌سوزی در سراسر غرب آمریکا باعث شده تا آسمان این منطقه به رنگ‌های گوناگونی در‌آید؛ از نارنجی متمایل به قهوه‌ای گرفته تا قرمز خونی.
لندن: مردی که پس از درگیری با همسایه‌اش مورد اصابت تیر و کمان قرار گرفته بود، با پای خودش راهی بیمارستانی در لندن شد.

عکس روز

مرمت بخش‌های آسیب‌دیده کاخ عالی‌قاپوی اصفهان عکس:‌‌ ایرنا/ زهرا باغبان
راه‌اندازی موزه دیجیتال عربستان

راه‌اندازی موزه دیجیتال عربستان

جده: مجموعه هنر و فناوری «تیم‌لَب» ژاپن، موزه دیجیتال تازه‌ای را در عربستان سعودی راه‌اندازی می‌کند.
زمین گلف ۱۳۶۵کیلومتری
زمین گلف ۱۳۶۵کیلومتری
سیدنی: طولانی‌ترین زمین گلف دنیا با طول ۱۳۶۵کیلومتر در استرالیا و در منطقه Ceduna ساخته شده است.
مهارت
این روزها که آموزش بسیاری از مدارس به‌صورت مجازی است، اگر فرزندتان نتوانست مطلب، درس یا تمرین‌هایی را درست بفهمد و انجام دهد، باکمال شکیبایی، توأم با شوق او را کمک کنید.

ارزش دادوستد سهام در بورس تهران ۹۲درصد افزایش یافت

20 سال پیش
ارزش دادوستد سهام در سازمان بورس اوراق بهادار تهران هفته گذشته با رونق چشمگیری مواجه و رشدی معادل ۹۲درصد را نسبت به این شاخص در هفته پیش از آن تجربه کرد.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
خانه کم‌کم متروک می‌شود. آن در بزرگ آهنی دیگر به روی دنیای خیال و تجسم و هنر باز نمی‌شود. به‌همین راحتی می‌توانیم بایستیم کنار آنهایی که سال‌ها ایراد داشتند در ذهن ما که چطور ممکن است مدیران و مردم بگذارند شکوه لاله زار این‌گونه دچار برق‌گرفتگی شود.
«کتاب خواندن درمان روح و روان» با زیر عنوان 43مقاله دربارۀ نقش شگفت‌انگیز کتاب و مطالعه برای کودکان و نوجوانان، گردآوری و ترجمه مرجان آقبلاغی از سوی انتشارات خانه کتاب منتشر شد.
سی‌وسومین نشست از مجموعه درس‌ گفتارهایی درباره شمس تبریزی، چهارشنبه ۲۶ شهریور ساعت ۱۱ صبح با سخنرانی مجتبی اعتمادی‌نیا به «شمس و لائودزه» اختصاص دارد که به‌صورت مجازی پخش خواهد شد.