• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
یکشنبه 2 تیر 1398
کد مطلب : 61296
+
-

با مردم

با مردم






6ماه انتظار برای دریافت کارت سوخت
از سال گذشته که خودرویم را از کارخانه تحویل گرفتم تا امروز به‌دنبال کارت سوخت آن هستم و هنوز نتیجه‌ای نگرفته‌ام!
سمایی از تهران

به‌روز‌کردن معوقات پزشکان و داروخانه‌ها سراب بود
سازمان تامین‌اجتماعی 2ماه است که هیچ پرداختی به پزشکان و داروخانه‌ها نداشته، این در حالی است که سرپرست سازمان ‌ماه پیش از عزم جزم سازمان در به‌روزکردن معوقات سخن گفته بود.
پزشک متخصص از بندرعباس

بنزین سوپر در جایگاه‌های بنزین نیست
از گیلان به سمت تهران حرکت کردیم و در آن روز حتی یک پمپ بنزین، بنزین سوپر نداشت. در نزدیکی‌های کرج یک پمپ بنزین، قیمت بنزین معمولی را 1200تومان حساب می‌کرد واقعا چرا؟
راستکار از رودبار گیلان
 
با قاتلان توله‌خرس برخورد قاطع و شدید بشود
از مسئولان می‌خواهیم قاتلان توله‌خرس را به اشد مجازات محکوم ‌کنند تا برای سایرین درس عبرت باشد. جرم این افراد چیزی کمتر از قتل عمد نیست و در کشور چین مجازات قتل پاندا برابر با مرگ است.
احمدپور از تهران

آسفالت افتضاح در بخش‌هایی از جاده ساوه
به‌رغم اخذ کامل عوارض آزادراه تهران- ساوه از مسافران هر روز این مسیر، جاده ورودی احمدآباد مستوفی به جاده ساوه و بعضی قسمت‌های جاده ساوه دارای آسفالت بسیار فرسوده و پر دست‌انداز است. لطفا مسئولان از کنار هزینه دریافت عوارض جاده به فکر ترمیم جاده نیز باشند.
جعفری خانقاه از جاده ساوه

رشت از کلانشهر بودن فقط اسمش را دارد
این روزها خبر رسیده رشت میزبان مجمع شورای کلانشهر‌های کشور است، باید از مسئولان پرسید چه چیز رشت شبیه کلانشهر است که اسمش در این ردیف آمده است؟ رشت کلان روستایی است که 4تا خیابان درست و حسابی ندارد.
خداپرست از رشت

واسطه‌ها عامل گرانی میوه و تره‌بار هستند
سوءاستفاده‌های کلان، ناحق و مستمر واسطه‌های غیرمتعهد و طمعکار از عمده‌ترین دلایل گرانی میوه و تره‌بار و مشکلات این بخش است.
زین‌العابدین از کرج

مشکلات ارسال صورتحساب پیامکی برق
با طرح ارسال پیامکی صورتحساب قبض برق مصرفی، به شماره موبایل مشترکین، مستأجرین و مدیران دوره‌ای ساختمان‌ها که کنتور برق به نام آنها نیست و پیامکی هم از اداره برق به نام شخص آنها صادر نمی‌شود، چگونه می‌توانند از محتوا و مبلغ قبض دوره‌ای با خبر شوند؟
ارسلان از تبریز

کارت منزلت را هیچ کجا نمی‌پذیرند
کارت منزلت‌هایی که به تبع کشورهای اروپایی به بازنشستگان داده شده، این روزها هیچ کجا پذیرفته نمی‌شود. سابقا در فرهنگسرای ارسباران یکشنبه‌ها با این کارت فیلم می‌دیدیم ولی الان حتی برای مترو هم شارژ نمی‌شود.
بخت‌آور از تهران

وام اجاره مشکل‌گشا نیست
مشکل مستأجران با وامی که مخصوص اجاره‌بها باشد ریشه‌ای حل نمی‌شود، تنها راه‌حل مشکل مستأجران نظارت جدی و منصفانه است. نباید اجازه دهند عده‌ای زندگی گروهی دیگر را تباه کنند.
محمود‌زاده از تهران

مسئولان هم به وعده‌شان وفا کنند
با سپاس از چاپ درخواست نصب پل هوایی روبه‌روی خیابان‌های 7 و 6 واقع در 15 متری چهارم افسریه در روزنامه 19 اردیبهشت‌ ماه صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم.
رسولی از افسریه

چرا کارت‌های ملی قدیمی را باطل اعلام کردند؟
سازمان ثبت‌احوال کشور در حالی کارت ملی‌های قدیمی را باطل اعلام کرده که هنوز کارت‌های ملی جدیدی که مردم ماه‌هاست اقدام به ثبت‌نام برای دریافت آنها کرده‌اند، تحویل نداده و مشکلات بسیاری برای مردم ایجاد شده است.
بنادکوکی از کاشان

فرسودگی ابزار امتحانات پایه یک رانندگی
مرکز شماره 7فنی و حرفه‌ای تهران جنب باغ گیاه‌شناسی ایران که ازجمله مراکز اخذ آزمون گواهینامه رانندگی پایه یک است، به‌قدری فرسوده و مستهلک است که امکان آموزش مطلوب و برگزاری آزمون را ندارد. به‌عنوان نمونه اتوبوس‌های آزمون اغلب خرابند و کامیون‌های آن گازوئیل برای حرکت ندارند و مسئولان مرکز مدام از نبود بودجه گلایه دارند.
یک متقاضی پایه یک رانندگی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید