• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07

موتور برقی بخرید با وام 4درصد

شرایط ویژه خرید موتور برقی برای تردد در بازار تهران پیش‌بینی شده است
امروزه حدود 4میلیون موتورسیکلت در تهران تردد می‌کنند که این وسایل نقلیه سهم 21درصدی در آلایندگی گازی و 10درصدی در آلودگی ذرات معلق دارند.
رهبر انقلاب:حج امسال، حج برائت است

اِنّا بُرَآؤُا مِنکُم/ما از شما بیزاریم

رهبر معظم انقلاب صبح دوشنبه دیروز در دیدار مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله‌الحرام، ذکر پروردگار و «وحدت و ارتباط مسلمانان» را دو عنصر بسیار مهم معنوی و اجتماعی فریضه حج خواندند و با اشاره به حادثه عظیم غزه و جنایات رژیم خون‌آشام صهیونیستی گفتند: حج امسال در پرتو آیات قرآن کریم و یاد و نام مبارک حضرت ابراهیم ع ، باید فراتر از هر سال، حج برائت از این دشمن جنایتکار مسلمانان و حامیان آن باشد.

مثل ابراهیم ع

برای او مبارزه، سیمای سلوکی بود که در جانش رقم می‌خورد؛ اذ جاء ربه بقلب سلیم، اذ قال لابیه و قومه ماذا تعبدون.

دلیوری دود

خوب می‌دانند چطور جلوی در و پیش از آنکه زنگ خانه مشتری را بزنند، جلز و ولز زغال را بلند کنند. در چپاندن قلیان توی باکس‌های موتورسیکلت‌شان هم مهارت دارند و می‌توانند قلیان‌های چند متری را صحیح و سالم به مقصد برسانند.

999سال حبس برای‌باند خانوادگی قاچاق موادمخدر

سرکردگان بزرگ‌ترین باند قاچاق مواد‌مخدر کشور به اعدام محکوم شدند. اعضای این باند در مدت فعالیت‌شان قریب به 2هزار تن مواد‌مخدر را قاچاق کرده بودند و حالا 7عضو اصلی باند به اعدام و 58نفر دیگر درمجموع به 999سال حبس محکوم شده‌اند.
31 پارک ملی به وسعت دو و نیم میلیون هکتار، ذخیره‌گاه مهم ژنتیک و تنوع زیستی هستند

گنجینه‌های طبیعت ایران

پارک‌های ملی یکی از مقاصد اصلی گردشگری هستند؛ هرچند شاید برخی از گردشگران ‌این نقاط را صرفا به‌عنوان تفرجگاه شناخته و از مختصات پارک ملی و منطقه حفاظت‌شده بی‌اطلاع باشند.

جهان مقاومت