• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
شنبه 31 فروردین 1398
کد مطلب : 52998
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


@ استعلام خلافی موتور‌سیکلت
باسلام. برای مشاهده خلافی ماشین و استعلام ریز جرایم خودرو می‌توانیم از سامانه پلیس راهور استفاده کنیم ولی متاسفانه هیچ راهی برای مشاهده آنلاین جرایم موتورسیکلت نیست و رانندگان موتور باید برای دریافت خلافی به همراه مدارک به پلیس +۱۰ مراجعه نمایند. برخی از وب‌سایت‌ها نیز ادعا دارند که استعلام خلافی موتور‌سیکلت با شماره پلاک به‌صورت آنلاین را انجام می‌دهند ولی  در حقیقت هیچ یک از سرویس‌های آنها فعال نیست و رانندگان موتورسیکلت هیچ راهی به جز مراجعه حضوری ندارند. لطفا مسئولین مربوطه در این مورد اقدامات لازم را انجام دهند تا سایت پلیس راهور برای موتورسیکلت نیز فعال شود.

یکی شهروند تهرانی

   در ‌شأن منتظر امام‌عصر (عج) عمل کنیم
ایران بیشترین منتظران مهدی(عج) را در دنیا دارد، اما به هیچ وجه در ‌شأن منتظران حضرتش عمل نمی‌کنیم. مسئولان، ولادت حضرت را بهانه‌ای برای اصلاح رفتارهای خود قرار دهند و مردم هم چنین کنند.
غریب نواز از تهران

   با کیف‌قاپ‌ها در منطقه مرزداران برخورد شود
روز دوم عید سارقی در منطقه2 مرزداران هم کیفم را زد هم باعث شکستگی انگشتان و مچ دستم شد. مدتی‌ است در محدوده ما دزدی زیاد شده و از مسئولان به‌عنوان پیرزن 77ساله تقاضا می‌کنم به‌شدت با این مسئله برخورد کنند.
ابراهیم‌پور از مرزداران

@  انتخاب‌های صداوسیما واقعا تعجب‌انگیز است
واقعا چه چیزی باعث می‌شود مسئولان صداوسیما مدیرانی انتخاب کنند که خلاف خواسته اکثریت مردم رفتار کنند. به‌نظرم جا دارد مسئولان عالی کشور به این موضوعات ورود کنند.
خوشکارزرینی از ارومیه

   الکترونیکی کردن عوارض آزادراه‌ها نسنجیده بود
از جمله کارهای نسنجیده سال‌جاری الکترونیکی کردن عوارض آزادراه‌ها بود. چرا که برای کسانی که شاید سالی یک‌بار از مسیرهای مشمول عوارض تردد کنند، زحمت مضاعف است ضمن اینکه سود پرداخت‌های الکترونیکی هم از جیب پرداخت‌کنندگان می‌رود.
جهانبخش از تهران

   جای درختان پارک هرندی آهن سبز شد!
پارک هرندی درختان 10 تا 15ساله‌ای داشت که سبز و زیبا بودند و اهالی در سایه‌سار آنها دقایقی می‌نشستند. 2سال قبل همه درختان را قلع و قمع کردند و اکنون آهن در زمین کاشته‌اند و آن را هم نیمه‌کاره رها کرده‌اند!
سلامتی از دروازه غار

   باند جنوبی اتوبان کرج تهران؛ پر از چاله
باند جنوبی اتوبان تهران به کرج حدفاصل فاز4  مهرشهر تا پل فردیس پر از ترک و چاله است. بارها با مسئولان راهداری تماس گرفته‌ایم، ولی ترتیب اثری داده نشده است درحالی‌که این مسیر از عوامل تصادف و آسیب‌رسان به ‌خودروهاست.
محمدی از مهرشهر

   کمیته امداد بن‌های خرید لباس و کالا را قطع کرده است
از ماه‌های انتهایی سال قبل تا‌کنون خبری از سبد کالا، بن خرید کالا یا بن لباس کمیته امداد نیست. اکنون هم سیل آمده و اولویت را به آنها داده‌اند!
خورشیدی از کرمان

   مسئولان جلوی صادرات مایحتاج مردم را بگیرید
اگر مسئولان از سود و منافع صادرکنندگان اندکی کوتاه بیایند، بازار سیاه ایجاد نمی‌شود و وضع اقتصاد اندکی بهتر خواهد شد. واقعا چرا باید پیاز صادر شود و ما در تهران پیاز کیلویی 18هزارتومان بخریم؟
قره‌داغی از تهران

   کمک به سیل‌زدگان فراموش نشود
3هفته‌ای از جاری شدن سیل در لرستان می‌گذرد و هزاران نفر درگیر با اتفاقات پس از آن هستند، اما هر روز از حضور نیروهای امدادی و مسئولان کم و کمتر می‌شود درحالی‌که مثلا 50سال زندگی پدرم یکباره از دست رفته است و جبران خسارت‌ها به این سادگی‌ها شدنی نیست. امید مردم پلدختر به وعده‌های مسئولان و پشتیبانی مردم است.
موسیوند از پلدختر

   قبل از حقوق، تقاضای کمک به سیل‌زدگان از معلمان می‌کنند!
به مسئولان بفرمایید هر وقت طلب و حقوق ما معلمان را دادند آن وقت پیامک کمک به سیل‌زدگان و نیازمندان را برای ما بفرستند نه اینکه چشم‌مان به راه باشد برای حقوق و مدام پیامک کمک بدهند درحالی‌که آه نداریم تا با ناله سودا کنیم!
جمالی، معلم بازنشسته از کرج

   پارک خیابان کرمی خانه موش‌ها!
در خیابان کرمی کیانشهر واقع در منطقه15 تهران پارکی هست که زباله‌دانی کنار آن محل تجمع موش‌ها شده است. از پارسال چندبار طرح سمپاشی و تله‌گذاری انجام شده ولی اثری نداشته و برعکس بر تعداد موش‌ها افزوده شده است.
کریم‌زاده از کیانشهر تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید