• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
پنج شنبه 22 فروردین 1398
کد مطلب : 52055
+
-

با مردم

با مردم

 افزایش حقوق از کی اجرا می‌شود؟
مسئولان بگویند که حقوق کارگران و مستمری‌بگیران چقدر اضافه شد. ما هنوز نمی‌دانیم فروردین 98 حقوق سال قبل را می‌گیریم یا رقم جدید خواهیم گرفت. اگر اضافه می‌شود چقدر؟ 
پرویز سلطانی از کرج

@چرا مسئولان به تجربیات همکاران قدیمی خود مراجعه نمی‌کنند؟
شیراز در سال۸۳ نیز تجربه سیلی شبیه سیل امسال را داشت. چرا مسئولان به آرشیو کارها و اتفاقات همکاران خود یا حداقل خبرنگاران مراجعه نمی‌کنند تا از آن درس بگیرند. اگر مسیرهای منتهی به دروازه قرآن را مسدود می‌کردند، چنین سیلی رقم نمی‌خورد.
کشتکار از شیراز

   به افراد دارای شغل تاکسی ندهند
لطفا پروانه تاکسی‌هایی را که فقط از بیمه و طرح ترافیک استفاده می‌کنند ولی عملا راننده تاکسی نیستند و شغل دیگری دارند، لغو کنید.
امیدی از تهران

@ مسئولان از سیل عبرت بگیرند
سیل اخیر نشان داد مسئولان قصور داشته‌اند. کسانی که مجوز در حریم رودخانه صادر کرده‌اند یا حریم رودها را کاهش داده‌اند باید پاسخگو باشند چون به هر حال رودها به جای قبلی بازمی‌گردند و این قابل پیش‌بینی بوده است.
رحمت‌وند از همدان

@ وضعیت زنان و دختران سیل‌زده نگران‌کننده است
سلامت خانواده‌ها با سلامت و نشاط زنان و دختران پیوند عمیقی دارد و با سیل وحشتناکی که شهرهای مختلف را درگیر خود کرده است به این قشر باید توجه ویژه شود. هم خطر ابتلا به بیمارهای عفونی در سیل بالاست و هم وضعیت روحی و روانی زنان نیازمند توجه مخصوص است تا بتوانند انرژی‌بخش خانواده باشند.
نازیلا ترابی از خرم‌آباد

  نحوه اعلام میزان تورم را به مردم گزارش دهند
دسترسی به اطلاعات آزاد پیشکش مسئولان. مرکز آمار در یک ساعت پرمخاطب در رسانه ملی معیار سنجیدن تورم را به مردم گزارش و آموزش بدهد.
رحیمی از تهران

   نتیجه جنگل‌تراشی بر کل کشور اثر کرد
سرانجام جنگل‌تراشی‌های بی‌رویه و تبدیل استان‌های تولیدکننده پنبه و ذرت و سویا به کارخانجات صنعتی چوب و جنگل‌تراشی‌ها نتیجه‌اش شد سیل مرگباری که همه مردم ایران را متاثر کرد و با خرابی‌‌هایی که برجای گذاشته کل اقتصاد کشور را متاثر کرده‌است.از مسئولان عاجزانه تقاضا داریم با عوامل به‌وجود آمدن سیل ازجمله جنگل‌خواران برخورد جدی کنند.
 کجوریان از ساری

@ هدیه ازدواج باید به سنین بالا تعلق بگیرد!
اخیرا مجلس موضوع اعطای هدیه ازدواج به دختران زیر ٢٠سال را در دستور کار قرار داده است که شامل دختران 13 تا20 سال می‌شود، آیا این کار واقعا ترویج ازدواج است؟ آیا دختر 14ساله از نگاه شاخص‌های بهداشتی و پزشکی کودک نیست ؟ برعکس هدایای ازدواج را باید به سنین بالاتر بدهند تا ترغیب شوند قبل از عبور از سن باروری ازدواج کنند!
محبوبه مجدیان از تهران

  از تصادفات جاده‌ای غافل نشویم
هر سال بعد از نوروز به یاد سیروس قایقران، بازیکن تیم ملی فوتبال که از مشهورترین قربانیان تصادفات جاده‌ای کشور بود، برنامه‌های مختلف برگزار می‌شد. امسال به واسطه سیل این قبیل اخبار به حاشیه رفت اما از تصادفات جاده‌ای غافل نشویم.
محمدرضا بابایی از انزلی

@ حل مشکلات کشور نیازمند همکاری مردم است
برخی افراد تمام مشکلات کشور را به گردن دولت می‌اندازند درحالی‌که دولت تنها یک قوه است و کشور سه‌قوه و کلی مسئول دارد. خود مردم هم با دامن زدن به گرانی‌ها و احتکارها در مشکلات فعلی مقصرند و حل مشکلات نیازمند همکاری همه قوا و نهادها و مهم‌تر از آن مردم است.
روزبهانی از تهران

  روستای زردبن اینترنت ندارد
روستای مرزی زردبن با جمعیت بیش از ۷۰۰ خانوار به اینترنت دسترسی ندارد، ایرانسل هم در اینجا آنتن نمی‌دهد و همراه اول هم فقط در بعضی نقاط روستا آنتن دارد. لطفا مسئولان پیگیر باشند.
احمدی از زردبن سیستان‌و‌بلوچستان

  چرا در قوانین استخدامی شرط سنی برداشته نمی‌شود؟ 
بسیاری از تحصیل‌کردگان دهه60 با وجود داشتن تجربه به‌دلیل سن بالا از نگاه مدیران جذب نمی‌شوند و این مصداق بارز بی‌عدالتی است. با توجه به انبوه جمعیت آماده به اشتغال و مسائل بی‌شمار این دهه، باید تخفیفی در سن استخدام قائل شوند.
امین اکبری از تهران

  بمب‌ها و مین‌های جنگ در کرمانشاه نگران‌کننده هستند
سیل و زلزله اخیر باعث شد تعدادی مین و بمب در گوشه و کنار استان از خاک بیرون بیاید که این موضوع ضرورت مین‌یابی‌های برنامه‌ریزی شده و خنثی‌سازی‌ آنها را بیشتر آشکار می‌کند.
مشکریز از کرمانشاه

   افزایش حقوق به گرد تورم هم نمی‌رسد!
برای حمایت از اقشارضعیف و کم‌درآمد و جبران خسارت‌های ناشی از گرانی‌های چندبرابری، انطباق میزان حقوق با درصد تورم تنها راه است، وگرنه این درصدهایی که برای افزایش حقوق‌ها اعلام می‌شود به گرد تورم هم نخواهد رسید.
جعفری خانقاه از واوان تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید