• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
شنبه 22 شهریور 1399
کد مطلب : 109836
+
-

با مردم

   پیش‌فروش واکسن آنفلوآنزا به چه معناست؟
برای پدر بیمارم که دیابتی هم هست و فرزند خردسالم که بیماری زمینه‌ای دارد، به‌دنبال تهیه واکسن آنفلوآنزا بودم تا در فاصله 15شهریور تا نیمه مهر آن را تزریق کنم. داروخانه‌ای گفت با گرفتن بیعانه می‌تواند آن را برای ما تهیه کند. برای هر واکسن 150هزار تومان بیعانه از من گرفتند تا در روزهای آخر شهریور، واکسن را به دستم برسانند. تأکید کرده‌اند که نوع آن و کشور سازنده‌اش را نمی‌توانیم تعیین کنیم و در واقع هرچه پیش آمد خوش آمد! و تازه معلوم نیست زمان تحویل چقدر دیگر باید بپردازیم و آیا اصلا تحویلی وجود دارد یا خیر؟ آیا بازار داروی کشور این همه بی‌در و پیکر است؟
رضوانی از تهران

   پیاده‌راه قیصریه نهاوند بعد از 2سال، نیمه کاره مانده است
عملیات ساخت و بهسازی خیابان قیصریه نهاوند که قرار بود تبدیل به پیاده‌راهی سنگفرش بدون ورود ماشین ها شود بعد از 2سال همچنان به حال خود رها شده است و ضمن ممانعت از ورود خودروها که سختی‌هایی در تردد ایجاد کرده است، چهره زشتی به شهر داده و گرد و خاک و مصالح به حال خود رها شده است. چه زمانی این پیاده‌راه تکمیل می‌شود؟
عطاپور از نهاوند

  عطش روستاییان روستای خاک سفید در سیستان و بلوچستان
روستای خاک سفید چاه نیمه در سیستان و بلوچستان با دارا بودن 550خانوار یک قطره آب ندارد و آبرسانی با تانکرهای سیار مشکل روستاییان را حل نمی‌کند. امسال خوشحال بودیم که با توجه به بارندگی‌ها آب داریم، اما امروز یک قطره هم آب نیست که معلوم است مدیریتی در کار نبوده. این روزها کودکان با ظرف‌های آب، کیلومترها راه می‌روند و برای آب ساعت‌های طولانی در صف می‌ایستند. در این گرمای جانفرسا برای آب خوردن معطلیم، چه رسد به دام‌ها ، نظافت و حمام. اغلب اهالی ماهی یک‌بار هم نمی‌توانند حمام بروند و مسئولان هم فقط به آبرسانی سیار نصفه و نیمه بسنده کرده‌اند.
باورزهی از چاه نیمه سیستان و بلوچستان


 

این خبر را به اشتراک بگذارید