• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
چهار شنبه 12 شهریور 1399
کد مطلب : 109063
+
-

با مردم

با مردم










بر عملکرد کارگزاری‌ها مسئولان سهام عدالت نظارت شود
قوه محترم قضایی جهت نظارت بر عملکرد مسئولان سهام عدالت و مدیران شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و کارگزاری‌های درگیر در فروش سهام عدالت اقدامات لازم را به عمل آورد تا مشکلات، معضلات و ابهامات به‌وجود آمده در این مورد هرچه سریع‌تر مرتفع شود.
ترک از زنجان 

گرانی ورق ‌ام‌دی‌اف ساعتی شده است
قیمت ورق ‌ام‌دی‌اف ساعت به ساعت بالا می‌رود وکسی هم نیست بر این موضوع نظارت کند. این گرانی برای ما به‌عنوان فروشنده مطلوب نیست چه رسد برای عموم مردم به‌عنوان خریدار. اگر به همین منوال پیش برود صدها فروشنده ‌ام‌دی‌اف و چوب ورشکسته خواهند شد.
الهادی از سایت چو‌ب‌فروشان شهرک صنعتی خاوران
 
سختگیری برای پرداخت وام ازدواج تا کجا؟
بانک ملت برای پرداخت وام ازدواج اولا که برای هر زوج ضامن‌های جداگانه می‌خواهد. درثانی بازنشستگان را به‌عنوان ضامن نمی‌پذیرد. ضمانت غیر از بازنشسته هم فقط باید توسط کارمندان رسمی صورت گیرد که به‌طور طبیعی تعدادشان در کل کشور بسیار کم است و کلی بند و تبصره دیگر هم برای پرداخت این وام توسط این بانک هست که جان جوانان را به لب می‌رساند.
عطایی از ملایر

برخورد با موتورسواران بازدارنده نیست
اگر برای موتورسوارانی که چراغ سبز و قرمز برایشان فرقی نمی‌کند اعمال قانون جدی صورت گیرد هیچ موقع به‌ خود جرات نمی‌دهند که راحت و آسوده از تقاطع‌ها در لحظه چراغ قرمز عبور کنند و هر آن باعث وقوع حادثه‌ای شوند.
شکوهی ازتهران 

آب بی‌کیفیت در منطقه خانه اصفهان
آب لوله‌کشی و آشامیدنی شهر اصفهان، به‌خصوص در منطقه خانه اصفهان به‌شدت بدمزه، کدر و ناخالص است که حتی بعد از جوشاندن برای تهیه چای هم نامطلوب است. در آخرین تماسی که در روز عید غدیر با سازمان آب منطقه‌ای اصفهان در این خصوص داشتیم، پاسخگو، علت این مشکل را روشن کردن پمپ‌های آب و اتصال چاه آب در بعضی نقاط شهر به آب‌های تصفیه‌نشده و مخلوط‌شدن آن با آب لوله‌کشی شهر اصفهان اعلام کرد. وقتی علت را به این وضوح می‌دانند که برای من به‌عنوان یک شهروند توضیح دهند، چرا نشسته‌اند و کاری نمی‌کنند. آیا باید مشکلی جدی در سلامت مردم پیش آید که کاری بکنند؟
محمود بلیغیان از اصفهان

بند و تبصره‌های پرداخت وام مستأجران را بردارند
در شرایط پرداخت وام مستأجران، بند مربوط به ٨۴ به بعد را از شروط وام حذف فرمایند و ملاک پرداخت شرایط فعلی افراد باشد. این در شرایطی است که بخواهند به مستأجران مشمول وام بدهند وگرنه می‌توان هزار بند و تبصره ساخت تا شمول وام محدودتر شود.
سرپرست از پردیس تهران

آژانس‌های مسافرتی وجه سفرهای لغو‌شده را پس نمی‌دهند
آژانس‌های مسافرتی، ازجمله آسمان آبی بعد از گذشت نیمی از سال هنوز وجه قرارداد برای سفر در بهمن و اسفند و فروردین را که بین مشتریان و خودشان منعقد شده پس نداده‌اند و هر روز وعده جدیدی می‌دهند. آیا اگر همین امروز وجه سفر لغو‌شده ما را بپردازند معادل همان رقم پرداخت‌شده در بهمن خواهد بود؟ از سوی دیگر همین آژانس‌ها همچنان مشغول فروش تورهای داخلی هستند. اول قرار بود وجوه سفرهای لغوشده تا اردیبهشت‌ماه پرداخت شود که تا این لحظه چنین اتفاقی نیفتاده است و از آن زمان حتی تماس‌های مسافران با آژانس نیز بی‌پاسخ مانده است.
محسنی از تهران 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید