• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
چهار شنبه 17 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 100037
+
-

با مردم

با مردم











امکان ویرایش به سامانه سهام عدالت افزوده شود
من به اشتباه روش آزاد‌سازی‌ غیرمستقیم را در سامانه سهام عدالت انتخاب کردم و دیگر نمی‌توانم کاری بکنم. لطفا به گوش مسئولان برسانید که امکان ویرایش را به سامانه سهام عدالت بیفزایند.
حسن پور از تهران 

جواب سربالا، حق کارگران معادن کرمان نیست
کارگران معادن استان کرمان که در عمق چند صد متری زمین و باتحمل سختی و مخاطرات کار می‌کنند وقتی حقوق اولیه خود را طلب می‌کنند اغلب با پاسخ‌های سربالای مدیرعامل زغال سنگ مواجه می‌شوند؛ درحالی‌که حقوق‌شان همیشه کف حقوق کارگری است.
کهوری از کرمان

قیمت خیلی گران چادر مشکی
قیمت چادر مشکی ساده کره‌ای 5برابر گران شده و اگر بخواهید یک قواره چادر مشکی آبرومند بخرید بدون دوخت و دوز باید بین یک و نیم تا دو میلیون هزینه برای چادر بپردازید. چادر معمولی کرپ هم قواره‌ای 700هزار تومان می‌شود. واقعا این چه وضعی است که در بازار ایجاد شده است؟
خوشدل از تهران

احداث کمربندی فسا چه شد
احداث کمربندی شهرستان فسا که سال‌هاست شروع شده است به کجا رسید؟ جاده‌های این شهر محل جولان خودروهای سبک و سنگین به‌خصوص از شهرهایی مثل شیراز، کرمان و بندرعباس شده است که اگر کمربندی باشد قطعا تعداد زیادی از آنها وارد شهر نمی‌شوند. هم‌اکنون اقدامات زیرساختی که چند سال قبل برای آغاز این پروژه انجام شد روبه نابودی است و این سرمایه کشور است که هدر می‌رود.
عاطفی از فسا

فرزندانم سرگردان شده‌اند
مجبورم سرکار بروم درحالی‌که مهد کودکی نیست که فرزندانم را نگه دارد. در تهران هم قوم و خویشی ندارم که فرزندانم را به آنها بسپارم، به مهدهای زیرزمینی هم اعتماد ندارم، اگر هم به سرکار نروم چرخ زندگی مان نمی‌چرخد. محل کارم هم جای مناسبی برای بردن فرزندانم نیست. یکی بگوید من چه کنم؟
مریم از تهران 

از ترس سگ‌ها نمی‌توانیم از خانه خارج شویم
وجود سگ‌ها باعث رعب و وحشت ما و فرزندانمان در دماوند شده و حتی ما بزرگسالان نیز اغلب از وحشت این حیوانات به راحتی نمی‌توانیم از منزل خارج شویم. به تازگی تعداد سگ‌های بدون صاحب به قدری زیادشده که بعضی مواقع باید چند دقیقه یا حتی
ساعتی صبر کنیم تا گله سگ از ما دور شود و بتوانیم به مسیر خود ادامه دهیم. با توجه به دستورالعمل هایی که شهرداری ها درخصوص زنده‌گیری سگ‌ها دارند از مسئولان توقع رسیدگی عاجل داریم.
قدوسی از دماوند

تبلیغ قابلمه قسطی از صدا و سیما احساس بدی ایجاد می‌کند
واقعا کار ما به کجا رسیده است که صدا و سیما به‌عنوان رسانه ملی تبلیغ قابلمه آن هم به‌صورت قسطی می‌کند؟ در شرایطی که از رسانه ملی توقع می‌رود در همه امور شئون جامعه را رعایت کند. تبلیغ قابلمه قسطی احساس بیچارگی و در عین حال مدگرایی را القا می‌کند.
سیدین از تهران 

 به داد پرستاران شرکتی برسید
از مسئولان توقع داریم به داد پرستاران شرکتی گیلان برسند. مگر کسانی که به‌عنوان پرستار شرکتی مشغول به‌کار می‌شوند مثل بقیه پرستاران امتحان ندادند و از کانال گزینش عبور نکردند. درحالی‌که ما از 7 سال قبل به‌صورت شرکتی مشغول به کاریم، نیروی جدید رسمی می‌گیرند و توجهی به تثبیت وضعیت شغلی ما ندارند. بماند که حقوق و مزایای نیروی شرکتی بسیار پایین‌تر از دیگر نیروهای پرستاری و کادردرمان است.
مومنی از رشت

کنکور سراسری به تعویق بیفتد
چرا کنکور دانشجویان علوم پزشکی که ۳۰ هزار نفر هستند به تعویق افتاده اما ما داوطلبان کنکور سراسری که ۸۰۰ هزار نفریم باید در همان تاریخ قبلی کنکور بدهیم؟
ری خسی از تهران

سریش آباد هنوز پایانه مسافربری تاکسی ندارد
شهر سریش آباد در استان کردستان با وجود جمعیت چند هزار نفری فاقد یک پایانه تاکسی است. این در حالی است که ده‌ها روستا در شهر سریش آباد وجود دارد که برای تردد، نیازمند پایانه مسافربری در شهر قروه و سریش آباد هستند اما به‌دلیل نبود پایانه، تاکسی‌های مسافربری بخشی از خیابان های شهر قروه را اشغال کردند. در گوشه و کنار شهر یک محوطه بدون امکانات تبدیل به پایانه شده که نه سایه بان و استراحتگاه و صندلی دارد و نه مسائل بهداشتی در آن رعایت می‌شود.
مردانی از سریش آباد

کسر مالیات از حقوق معلمان عادلانه نیست
در زمانی که حداقل حقوق معلمان ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان شده، مقرر کردند از حقوق‌های ۳ میلیون به بالا مالیات گرفته شود آن هم درحالی‌که خط فقر درآمد ماهانه ۷ میلیون تومان اعلام شده است.یعنی از معلمی که ماهانه تنها ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان حقوق می‌گیرد، مالیات می‌گیرند. تاکنون مشمول مالیات نبودیم خرجمان به دخلمان نمی‌رسید؛ اکنون که اندکی به حقوق‌مان افزوده‌اند همان افزایش معادل رقم مالیات می‌شود!
چاووشی از تهران 

سازمان بازرسی به قیمت خودرو   ورود کند
از سازمان بازرسی تقاضا داریم در مورد افزایش قیمت خودرو با مسئولان رایزنی کرده و پاسخ بخواهد و اجازه ندهد قیمت خودروها که طی 2 سال اخیر سرسام آور بالا رفته از این بالاتر برود.
اسدی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید