• یکشنبه 30 شهریور 1399
  • الأحَد 2 صفر 1442
  • 2020 Sep 20

گزارش تلخ رئیس‌جمهور ازکرونا

مراعات مردم از 82 درصد به 62 درصد در هفته گذشته رسیده که این بسیار نگران‌کننده است
همزمان با شیوع موج سوم کرونا، هشدارهای رئیس‌جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا هم شدت گرفت؛ اینکه مراقبت‌های مردم کم شده و دوباره باید افزایش یابد، ورود به فصل پاییز خود باعث احتمال افزایش ابتلاست و سوم اینکه چندان به واکسن و ایمنی ایجاد شده از یک‌بار ابتلا به ویروس دل خوش نکنند.
همشهری از زندگی روزمره کارگران در مرکز تفکیک و امحای زباله‌های عفونی تهران گزارش می‌دهد

به سلول شماره 5 خوش آمدید

عادت کرده‌ایم لباس‌هایی که آدم‌ها را از ویروس کرونا در امان نگه می‌دارند، در بیمارستان‌ها و بخش‌های عفونی مراکز درمانی ببینیم؛ اما در جنوب تهران، جایی که روزانه 120تن پسماند عفونی پایتخت‌نشینان را می‌بلعد، ترتیبات بهداشتی هر روز درست مثل بخش‌های عفونی بیمارستان‌ها اجرا می‌شود.

خط پایان مکانیسم ماشه

دوره 30روزه‌ای که در نیمه‌شب یکشنبه به وقت گرینویچ به سر رسید، به‌عنوان لحظه‌ای بی‌سابقه در تاریخ 75ساله شورای امنیت و نیز تجربه‌ای منحصر به‌فرد در تاریخ 300ساله توسعه حقوق بین‌الملل به ثبت خواهد رسید.

خروج تهران از کابوس تنش آبی

تهران با چالش جدی برای تأمین آب در افق بلندمدت مواجه است و نه فقط پایتخت، که تأمین آب برای کل استان با پذیرش نزدیک به 17درصد کل جمعیت 85میلیون نفری ایران چشم‌انداز سختی را رقم می‌زند.
حناچی، شهردار تهران:

400 ملک شهرداری پس‌گرفته شد

مدتی است که موضوع بازپس‌گیری املاک شهرداری تهران به خبر داغ رسانه‌ها تبدیل شده است؛ خبری که اعضای شورای اسلامی شهر تهران خواستار شفاف‌سازی‌ توسط پیروز حناچی، شهردار پایتخت شده‌اند.

حضور دانشجویان جدید الزامی نیست

تهران 2020 در رکاب جهانی

شکایت از شرکت‌های هواپیمایی به دستگاه قضایی می‌رود