13
یکشنبه 30 شهریور 1399
شماره 8042
بازار
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بورس تایر و رینگ خودرو

راسته بازار
اگر شما هم ازجمله افرادی هستید که با کمبود و افزایش شدید قیمت انواع تایر خودروهای سواری، قادر به دریافت لاستیک سهمیه‌ای از مجاری قانونی نشده و قصد تعویض لاستیک فرسوده خودرویتان با پرداخت هزینه آن در بازار آزاد را دارید باید سری به راسته فروشندگان تایر در خیابان امیر کبیر تهران بزنید.
ویژه
​​​​​​​رشد هزینه تمام‌شده تولید و صید انواع ماهی و میگو در حالی زمینه افزایش قیمت این مواد پروتئینی در بازار مصرف را فراهم کرده است که با وجود تأکید کارشناسان تغذیه بر ضرورت مصرف ماهی و میگو، سهم این اقلام در سبد مصرفی خانوارهای ایرانی به‌خصوص دهک‌های درآمدی پایین جامعه به‌شدت کاهش یافته است.
​​​​​​​بعد از وارد شدن نوبرانه‌های تابستانی با قیمت‌هایی عجیب به بازار میوه، مسئولان بارها از کاهش قیمت‌ها در این حوزه گفتند و وعده دادند به‌زودی قیمت‌ها متعادل شود اما بعد از گذشت 4‌ماه و در آستانه پاییز قیمت میوه‌های تابستانه هنوز سرسام‌آور است.

خودرو به بورس می‌رود؟

در طرح تحول بازار و صنعت خودروی سبک، توقف قیمت‌گذاری دستوری و اصلاح شیوه توزیع و فروش با عرضه خودرو در بورس کالا دنبال می‌شود
با شکست دور تازه سیاست‌های تنظیم بازار خودرو بر مبنای قیمت‌گذاری دستوری شورای رقابت، سهمیه‌بندی و قرعه‌کشی و تشدید نظارت‌ها، موج تازه گرانی خودرو موجب نارضایتی مشتریان و سیاستگذاران صنعت خودرو شده است.
رشد همزمان تولید و قیمت در حوزه فولاد

رشد همزمان تولید و قیمت در حوزه فولاد

​​​​​​​بر اساس جدیدترین آمار منتشر‌شده از سوی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایرانایمیدرو تولید شمش فولاد، محصولات فولادی و آهن اسفنجی در 5‌ماه نخست امسال افزایش یافته.
توزیع نهاده ها آرامش را به بازار لبنیات برمی گرداند؟
توزیع نهاده ها آرامش را به بازار لبنیات برمی گرداند؟
​​​​​​​تولیدکنندگان محصولات لبنی طی چندماه گذشته تحت‌تأثیر گرانی نهاده‌های دام و طیور و افزایش هزینه تولید و خرید شیر با افزایش هزینه مواجه‌شدند و از ابتدای امسال چندین نوبت قیمت فراورده‌های لبنی افزایش یافت.
PDF بازار
کوتاه بازار
​​​​​​​گاهی اوقات ما برای تمیز کردن خانه از روش و موادی استفاده می‌کنیم که ناخواسته موجب فرسایش سریع و از بین رفتن وسایل خانه می‌شود.