08
یکشنبه 30 شهریور 1399
شماره 8042
ورزشی
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

استرا و استقلال؛ چرا این همه اصرار؟

همین فشارها قرارداد شفر را 4برابر کرد
چنان‌که پیش‌بینی می‌شد باشگاه استقلال رسما پرونده بازگشت آندره‌آ استراماچونی به نیمکت آبی‌پوشان را بست تا اینطور به‌نظر برسد که بازی با اسم این مربی، صرفا ابزاری برای خریدن زمان و عبور از فرهاد مجیدی بوده است.
ویژه
به شکل عجیبی تمام نتایج تیم‌های ایرانی در دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در دور چهارم نیز عینا تکرار شد.
علی کریمی که پس از فینال حذفی از جمع استقلالی‌ها جدا شده بود، جمعه شب تهران را به مقصد قطر ترک کرد تا حداقل در لیگ‌قهرمانان برای آبی‌ها بازی کند.
علیرضا منصوریان با همان استایل خاص خودش در تبریز ظاهر شد و هدایت تراکتور را پذیرفت.
پرسپولیس به نخستین هدفش پیش از سفر به قطر رسید. وقتی تیم درهواپیما نشسته بود تا راهی دوحه شود، همه فکر و ذکر بازیکنان و مربیان این بود که طی 3روز، 6امتیاز از التعاون عربستان بگیرند؛ تنها اتفاقی که می‌توانست قرمزها را در آسیا نگه دارد.

همه یا هیچ

استقلال اگر امشب الشرطه عراق را ببرد، صعودش از گروه قطعی است اما شکست در این بازی پرونده آبی‌ها را خواهد بست
بعد از 10روز حضور در کشور قطر، بالاخره استقلالی‌ها از ساعت22:30 امشب در لیگ قهرمانان آسیا به میدان می‌روند.

خداحافظی رئیس دوتابعیتی بدون استعفا

ایلخان نوری، رئیس فدراسیون نجات‌غریق که مادر آمریکایی الاصل دارد، مجبور شد کنار برود. علی‌نژاد، معاون وزیر که گفته بود او استعفا داده، حالا به همشهری می‌گوید نوری نامه استعفا ننوشته است
این هفته وزارت ورزش، سرپرست فدراسیون نجات‌غریق و غواصی را معرفی می‌کند؛ درحالی‌که از ریاست 4ساله ایلخان نوری، رئیس این فدراسیون 15ماه باقی‌مانده و او حاضر نشده از سمت خود استعفا بدهد.
این سپاهان نفرین‌شده
این سپاهان نفرین‌شده
به شکل عجیبی تمام نتایج تیم‌های ایرانی در دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در دور چهارم نیز عینا تکرار شد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
باشگاه استقلال در واکنش به توافق با الکس نوری بیانیه صادر کرد.
با پایان دیدارهای هفته چهارم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، کارشناسان سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC تیم منتخب این هفته را اعلام کردند و شجاع خلیل‌زاده، مدافع پرسپولیس ایران در این تیم قرار گرفت.
بازی ساعت20 امشب را از دست ندهید؛ نخستین رویارویی بزرگان لیگ برتر بین چلسی و لیورپول. لیورپول پس از آنکه موفق شد واینالدوم را از وسوسه رفتن به بارسلونا و پیوستن به رونالد کومان نجات دهد، حالا با تیاگو آلکانتارا هم قرارداد بسته است.