• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 10 خرداد 1400
کد مطلب : 132069
+
-

با مردم/ دریافت خسارت قطعی برق بسیار طولانی و بی‌فایده است


برای دریافت خسارت قطعی برق، اجبارا باید اپلیکیشن خاصی را دانلود کرده و در قسمت مربوطه توضیحات لازم را پرکرده تا مأمور بیمه تشریف بیاورند و اگر تأیید کردند پرونده تامین خسارت را به جریان بیندازند. آیا می‌شود در این پروسه که قطعا چند روز زمان می‌برد، بدون یخچال و فریزر زندگی کرد؟ تکلیف مواد‌غذایی داخل آن چه می‌شود؟
سرخوش از تهران 

  شهرستان سروآباد کردستان دکه روزنامه‌فروشی ندارد
حدود 10سال است که شهرستان سروآباد در استان‌کردستان، دکه روزنامه‌فروشی ندارد و مردم برای تهیه روزنامه باید به سنندج و مریوان بروند.
بختیارمعصومی از سروآباد

  درختان میدان امام‌حسین آبیاری و مراقبت نمی‌شوند
میدان امام حسین یکی از میادین اصلی شهر است که دور‌تا‌دور آن درخت کاشته شده است. متأسفانه مدتی است که این درخت‌ها درست آبیاری و مراقبت نمی‌شوند و در آستانه خشک‌شدن هستند. از شهرداری منطقه تقاضای رسیدگی داریم.
گودرزی از تهران

  حقوق‌های حداقلی بازنشستگان کفاف مخارج 10روز را هم نمی‌دهد
حقوق‌های حداقلی  بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین‌اجتماعی کشور که به‌رغم وعده‌های دولت، ماهانه زیر 4میلیون تومان دریافتی دارند، با این گرانی‌ها و تورم روزافزون موجود، کفاف مخارج 10روز اول هر ‌ماه آنها را هم نمی‌دهد، لذا ضروری است که دولت و مسئولان محترم در‌ این مورد حیاتی، برای بهبود وضعیت زندگی آنها، فکری اساسی و اقدامی فوری و عاجل کنند.
محمود بلیغیان از اصفهان

  گرانی ممکن است باعث چشم‌پوشی از بیمه شخص‌ثالث شود
قیمت بیمه‌نامه شخص ثالث بسیار گران است و این گرانی ممکن است باعث چشم‌پوشی برخی افراد شود که توان پرداخت این مقدار هزینه را ندارند.
اعتمادی از تهران 

  دریافتی افراد تحت‌پوشش کمیته امداد بسیار ناچیز است
دریافتی‌های افراد تحت‌پوشش کمیته امداد خیلی کمتر از حد تورم و قیمت‌هاست و حتی اصلا قابل‌مقایسه با برخی دریافتی‌های سطح پایین هم نیست. باید برای این گروه فکر و تصمیم‌گیری‌های عادلانه و معقولانه شود.
معصومه از خوانسار

  مسیر دوچرخه شهریار تبدیل به پارکینگ خودرو شده است
در خیابان شهید درخشان شهریار مسیر وی‍ژه دوچرخه‌سواری احداث شده است که متأسفانه این مسیر به محل پارک ماشین‌ها تبدیل شده است. چرا شهرداری ‌شهریار اقدام به ساماندهی این مسیر به نفع خودروها یا دوچرخه‌ها نمی‌کند؟
زمانی از شهریار

  شلوغی آرامستان بهشت سکینه واقعا سؤال‌برانگیز است
چرا در حالی ‌که مسئولان مدام از ضرورت پرهیز از حضور در اجتماعات داد سخن می‌دهند، مراسم تشییع و تدفین در بهشت‌سکینه(س) در کرج این همه شلوغ است. روز جمعه پسرخاله کرونایی من در آنجا دفن شد درحالی‌که در قطعات مختلف جای سوزن‌انداختن نبود و هیچ فرقی بین تشییع کرونایی و غیرکرونایی نبود.
دانیال از کرج 

  حرم امامزاده‌داوودع نیازمند وسیله نقلیه برقی است
از اداره اوقاف شمیرانات تقاضا می‌کنیم برای مسیر امامزاده‌‌داوود(ع)  وسیله نقلیه برقی درنظر بگیرد تا برای رساندن زائران کم‌توان و کهنسال به صحن این امامزاده مشکلات کمتری ایجاد شود.
دلاوری از تهران 

   برخی درمانگاه‌ها به اخطارهای وزارت بهداشت توجه نمی‌کنند
در درمانگاهی در  شهرک ولی‌عصر(عج) تهران برخی اقدامات اصولی و قانونی نیست. هر چقدر هم به وزارت بهداشت اطلاع می‌دهیم فقط به تذکر بسنده می‌کنند و اقدامات غیراصولی و خلاف آنها همچنان ادامه دارد. از مسئولان تقاضا دارم در روزهای تعطیل به این درمانگاه سر بزنند تا صحت گفته‌های ما بررسی شود.
از مراجعه‌کنندگان به درمانگاه 

  قطعی برق زندگی را مختل کرده است
به‌رغم آنکه مسئولان می‌گویند قطعی برق کاهش یافته است، اینگونه نیست و به‌خصوص قطع برق در خرداد‌ماه مشکلات متعددی ایجاد کرده است. به‌دنبال قطع برق، قطعی آب و کار نکردن آسانسور و قطع ارتباطات اینترنتی، ده‌ها مشکل دیگر پیش می‌آید که باعث اختلال در امتحانات دانش‌آموزان و مختل شدن زندگی می‌شود.
محمد‌پور از کرج

  روستای تلو باغ مازندران آنتن‌دهی ندارد
در روستای تلو باغ مازندران آنتن موبایل از طریق اپراتورهای مختلف قابل‌دریافت نیست و کافی است مسئولان یک دکل مخابراتی در این روستا نصب کنند تا مشکل آنتن‌دهی برای همیشه حل شود.
حکیمی از مازندران 

این خبر را به اشتراک بگذارید