17
سه شنبه 6 آبان 1399
شماره 8070
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تأثیر خشونت والدین بر سلامت روان کودکان

یادداشت
رفتار خشونت آمیز والدین بر سلامت روانی کودکان تأثیر مستقیم دارد و باعث می‌شود که در بزرگسالی با مشکلات روانی جدی روبه‌رو شوند.
ویژه
​​​​​​​پلیس در تعقیب 2 موتورسوار است که پس از قاپیدن گوشی موبایل پسری جوان، باعث قتل او شدند.
پیگیری
​​​​​​​زنی که با بلعیدن بسته‌های هروئین قصد قاچاق این محموله به ترکیه را داشت پیش از پرواز در فرودگاه جانش را از دست داد اما قبل از مرگ راز یک قاچاقچی بین‌المللی شیشه و هروئین را فاش‌کرد.
سقوط بالابر در ایستگاه درحال ساخت، حادثه تلخی را رقم زد

مرگ دردناک 3کارگر مترو

​​​​​​​سقوط دستگاه بالابر در یکی از ایستگاه‌های در حال ساخت مترو حادثه تلخی را رقم زد و موجب جان  باختن 3نفر از کارگران شد.
با مردم / شهرک شریعتی، جولانگاه سارقان خودرو شده است

با مردم / شهرک شریعتی، جولانگاه سارقان خودرو شده است

​​​​​​​در خیابان شهیدخان‌محمدی شهرک شریعتی در منطقه ۱۹تهران روبه‌روی مسجدباب الحوائج زمینی برای پارک خودروها وجود دارد که اغلب اهالی که پارکینگ شخصی ندارند خودروهایشان را آنجا پارک می‌کنند.
سرقت سکه از شوهر، برای مهاجرت به کانادا
​​​​​​​زن جوان که رؤیای مهاجرت به کانادا در سر داشت 660سکه بهارآزادی از شوهرش سرقت کرد تا با فروش آنها نقشه‌اش را عملی کند اما مأموران پلیس نقشه او را نقش برآب کردند.
​​​​​​​به‌دنبال مرگ جوان مشهدی در جریان بازداشت او توسط مأموران پلیس مشهد، مأمور متخلف، بازداشت شد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
اقدام هیأت دولت در اصلاح تصویب‌نامه موضوع تعیین تکلیف تجهیزات استخراج رمز‌ارز موجود در کشور نکات مثبت بسیار و مهمی دارد. مهم‌ترین مسئله این است که با اقدامات لازمی که باید نهادهای دیگر و بانک مرکزی درباره آن انجام دهند، راه گشایشی برای صادرات و واردات کشور ایجاد می‌شود.