• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 6 آبان 1399
کد مطلب : 114120
+
-

با مردم / شهرک شریعتی، جولانگاه سارقان خودرو شده است

با مردم / شهرک شریعتی، جولانگاه سارقان خودرو شده است




در خیابان شهیدخان‌محمدی شهرک شریعتی در منطقه ۱۹تهران روبه‌روی مسجدباب الحوائج زمینی برای پارک خودروها وجود دارد که اغلب اهالی که پارکینگ شخصی ندارند خودروهایشان را آنجا پارک می‌کنند. در ماه‌های اخیر سرقت از خودروها به‌شدت افزایش یافته است. ما هیچ راهی نداریم که خودروها را به داخل کوچه‌ها یا مقابل منازلمان ببریم و سارقان هم مدام با روش‌های حرفه‌ای خود صندوق‌های عقب را باز و لاستیک‌ها و سایر وسایل قیمتی را سرقت می‌کنند. لطفا نیروی انتظامی به داد مردم برسد و نگذارد اندک دارایی‌مان هم نابود شود.
ظفری از شهرک شریعتی

  یک ماسک برای 2 روز پرسنل بیمارستان!
در بیمارستان شهید جلیل که مرکز کرونا در شهر یاسوج در استان کهگیلویه و بویراحمد است، پرسنل بیمارستان هر دو روز یک عدد ماسک دریافت می‌کنند. نمی‌خواهیم از ما قدردانی کنند، اما به فکر جانمان باشند. یکی صدای ما را به وزیر بهداشت برساند.
پرستار درمانده از یاسوج

   معتادان به حال خود رها شده‌اند
با گسترش مشکلات متعدد در کشور معتادان به حال خود رها شده‌اند و مراکز نگهداری و ترک اعتیاد یا تقاضای پرداخت وجه بیشتر دارند یا بیمار معتاد را ترخیص می‌کنند. همه می‌دانیم که اگر حمایت از این قشر کاهش یابد چه بر سر خودشان و دیگران خواهد آمد و بعید است این قشر به‌خودی خود بتوانند زندگی نوینی برای خود بسازند. امید که سازمان‌های مربوط توجه و اقدامی بکنند.
شایقی از تهران

   حریم خط آهن در شهر قدس نیازمند توری فلزی است
از شهرداری شهرقدس و راه‌آهن درخواست ایجاد پل زیرگذر و نصب توری فلزی در حریم خط آهن تهران -تبریز را داریم. متأسفانه هرسال عده‌ای از شهروندان ساکن در اثر تصادف با قطارهای عبوری فوت می‌کنند.
علیزاده از شهرقدس تهران

   خانه‌های موقت به حاشیه‌نشینان چابهار بدهند
ساماندهی حاشیه‌نشینی در اطراف شهر چابهار نیاز به احداث خانه‌هایی دارد که به‌طور موقت در اختیار ساکنان قرار گیرد و بعد از چند سال از مردم پس گرفته شود، در غیراین صورت سایرین نیز با هدف به‌دست آوردن مسکن به ساخت کپر و سکونت در بافت حاشیه‌ای این شهر تشویق می‌شوند.
شریفی از چابهار

   بستن ورودی شهرها بهترین راه جلوگیری از شیوع کرونا
در شرایطی که عده‌ای از شرایط دورکاری و تعطیلی به‌عنوان فرصتی برای سفر استفاده می‌کنند و جرائم هم به اندازه کافی بازدارنده نیست بهترین کار بستن ورودی و خروجی شهرهاست تا حداقل میزان بیماری در هر شهری افزایش نیابد. باید جلوی کسانی که حرف حساب سرشان نمی‌شود ایستاد.
محمودی از تهران

  کمبود شدید بذر گندم در شهرها و روستاهای تبریز
فصل پاییز زمان کشت گندم برای سال آینده است درحالی‌که کشاورزان یا بذری برای کشت پیدا نمی‌کنند و یا اگر هم بیابند به قیمت‌های گزافی تا ۵۵۰۰ تومان برای هر کیلو گندم قیمت دارد و توجه کنید که برای هر هکتار زمین تقریبا ۲۰۰ تا ۲۵۰ کیلو بذر گندم مورد نیاز است. اگر از الان به حل این مشکل نپردازند سال دیگر گندمی نیست که برداشت شود.
کشاورز نگران از تبریز
 

این خبر را به اشتراک بگذارید