17
دو شنبه 20 تیر 1401
شماره 8540
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

استارت شلوغ استقلال

در اولین تمرین استقلال بازیکنان زیادی حضور داشتند که تعدادی از آنها در روزهای آینده از جمع آبی‌ها جدا می‌شوند
فوتبال ایران
تمرینات تیم فوتبال استقلال برای حضور در فصل جدید لیگ برتر از روز شنبه آغاز شد تا ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان به‌صورت رسمی فعالیتش را در این باشگاه آغاز کند.
ویژه
کی‌روش زیاد در تیم‌ها دوام نمی‌آورد. او به‌طور میانگین هر 1.92سال، یک‌تیم را هدایت کرده و این را هم حساب کنید که این مربی فقط 8‌سال پیاپی از عمرش را در ایران به مربیگری مشغول بوده و اگر این ثبات را از کارنامه‌اش بگیریم، میانگین دوام او در هر تیم به نصف می‌رسد.
با سرعتی که تغییرات قوانین فوتبال در پیش گرفته، اگر کسی زندان باشد و 2‌سال دیگر برگردد، این رشته ورزشی را به‌جا نخواهد آورد.
روزی که تیم ملی به برزیل اعزام شد تا در هفته اول لیگ ملت‌ها حاضر شود، تنها انتظار این بود که تیم خوب بازی کند.
لنگله با قراردادی قرضی و تا پایان فصل به تاتنهام پیوست. با آمدن کریستنسن و خرید احتمالی ژول کنده، دیگر جایی برای لنگله در ترکیب بارسا نبود.
تراکتور در روزهای اخیر از فعال‌ترین تیم‌های بازار نقل‌وانتقالات بوده است.
134 روز مانده تا جام جهانی

صعود تمام ایرانی

تیم ملی والیبال ایران با 7پیروزی و شکست بزرگان به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها صعود کرد. این نخستین بار است که تیم ملی با مربی ایرانی به این مرحله می‌رسد
سورپرایزهای پسران ایران تکمیل شد. تیمی که در شروع لیگ‌ ملت‌ها فقط خدا خدا می‌کردیم که اگر می‌بازد فقط آبرومندانه ببازد، حالا هر روز با یک پیروزی طرفدارانش را غافلگیر می‌کند.
دوپاره‌ترین تیم تاریخ

دوپاره‌ترین تیم تاریخ

جنگ داخلی، قبل از جام‌جهانی؛ این بدترین سرنوشت ممکن برای تیم ملی ایران بود
پیش از این همیشه زمزمه‌هایی در مورد اختلاف در تیم ملی ایران به گوش می‌رسید. مثلا می‌دانستیم که خداداد عزیزی و علی دایی در تیم98 گاه‌گداری به پر و پای هم می‌پیچیدند، یا مثلا رابطه دایی و کریمی در تیم2006 اصلا چنگی به دل نمی‌زد.
هجوم برای حسن
هجوم برای حسن
مسابقات کشتی انتخابی تیم‌ملی دیروز برگزار شد و پیروزی حسن یزدانی سالن 12هزار نفری آزادی را به هم ریخت
مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی روز گذشته در سالن 12هزار نفری آزادی برگزار و چهره نفرات منتخب برای پوشیدن دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی بلگراد مشخص شد.
یکی از ویژگی‌های جالب توجه لیونل مسی این است که همیشه پیش از پایان مرخصی قانونی‌اش سر تمرینات برمی‌گردد. او در بارسلونا این سنت را همیشه حفظ می‌کرد و حالا در پاری ‌سن‌ژرمن هم این عادت از سوی لئو تکرار می‌شود.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
درحالی‌که ستاره‌‌های 37ساله به بالای دنیای فوتبال در حال تمدید قراردادشان هستند و بوفون هنوز در 42سالگی برای پارما بازی می‌کند، یکی از ستاره‌های سابق فوتبال و کاپیتان اسبق آرسنال در 30سالگی دچار پیری زودرس شد و چون هیچ تیمی در جهان خواهان جذب او نبود، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8540