• دو شنبه 20 تیر 1401
  • الإثْنَيْن 11 ذی الحجه 1443
  • 2022 Jul 11

پایان فرار مالیاتی کارت به کارت

رئیس سازمان امور مالیاتی: از پول‌های کارت به کارت شده به‌حساب فروشندگان هم مالیات اخذ خواهد شد
سازمان امور مالیاتی و بانک مرکزی گشت ویژه علیه کارتخوان‌ها و حساب‌های اجاره‌ای را آغاز کرده‌اند، هدف از این اقدام جلوگیری از فرار مالیاتی اعلام شده است. اقدامی که باعث شده برخی کسبه به جای استفاده از کارتخوان‌های فروشگاهی از خریداران و مشتریان خود بخواهند تا به جای کارت کشیدن، پول را کارت به کارت کنند.

یزد، شهر 4ستاره

کمیته میراث جهانی یونسکو ۱۸تیر۱۳۹۶ بخشی از بافت تاریخی شهر یزد را در فهرست میراث جهانی ثبت کرد .

حکمرانی دینی و امکان تساهل در اصول

چرا گشت ارشاد دارید؟ به حکومت چه ربطی دارد طرف حجاب دارد یا ندارد؟ چرا در امر خصوصی دخالت می‌کنید؟ چرا فلانی دستگیر می‌شود؟ او که روش‌های خشونت‌آمیز را ترویج نمی‌کرد.

رویکردهای دیپلماسی شهری

جهت ارتقای جایگاه کلانشهرها در سطح بین‌المللی و کسب منافع اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برای شهرها از دیپلماسی شهری استفاده می‌شود.
رهبر معظم انقلاب در پیام به حجاج بیت‌الله الحرام:

غرب مستکبر در همه جهان ضعیف‌تر شده است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام به حجاج بیت‌‎الله الحرام، وحدت و معنویت را 2پایه اساسی حج و 2عامل عزت و سعادت امت اسلامی خواندند و با تأکید بر پیامدهای درخشان رشد بیداری و خودآگاهی اسلامی و بروز پدیده شگرف مقاومت‌، خاطرنشان کردند: غرب مستکبر در منطقه حساس ما و اخیرا در همه جهان روز‌به‌روز ضعیف‌تر شده است.

آغاز ساخت خط 43کیلومتری مترو

خط10 متروی تهران مسیری طولانی از شرق تا غرب پایتخت را از سمت شمال طی می‌‌کند و تهرانپارس را به وردآورد متصل خواهد کرد.

ابتلا به کرونا 4رقمی شد، مرگ 2رقمی

زیر‌سویه‌های جدید اومیکرون BA4و BA5 با علائم ازجمله تب، خستگی، سردرد، بدن‌درد، سرفه، آبریزش بینی، التهاب گلو و گلودرد، خس‌خس و سنگینی سینه و علائم گوارشی ازجمله اسهال، آمار ابتلا به کرونا را در کشور افزایش داده‌ است.

شروع بازسازی‌ روستاهای زلزله‌زده بندرلنگه

10روز از 2زلزله 6.1 و 6.3 ریشتری غرب هرمزگان می‌گذرد و حالا اوضاع کمی در 24روستای زلزله‌زده بخش مهران شهرستان بندرلنگه آرام شده است.

چهره‌های سیاسی که مرگ‌شان جهان را شوکه کرد

تصمیم نهایی برای افزایش حقوق بازنشستگان

جمعیت ایران در یک نگاه