• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
دو شنبه 20 تیر 1401
کد مطلب : 165655
+
-

آماربازی

تراکتور در روزهای اخیر از فعال‌ترین تیم‌های بازار نقل‌وانتقالات بوده است. این تیم محمدرضا خانزاده را مجددا به خدمت گرفت و سجاد دانایی، پوریا آریاکیا و محمدرضا عباسی هم به جمع این تیم اضافه شدند. محمدرضا خانزاده که همراه با تیم ملی در 2 جام‌جهانی حضور داشته فصل گذشته فقط در 9بازی به‌عنوان بازیکن اصلی حضور داشت و جمعا در 12بازی برای گل‌گهر به زمین رفت. حاصل کار خانزاده در این 12بازی و 861دقیقه حضور در میادین، میانگین 5.4 عملکرد دفاعی و 1.9نبرد موفق هوایی در هر 90دقیقه و نهایتا کسب نمره 6.65 از سایت متریکا بوده است. خانزاده با این نمره جایی در جمع برترین‌های فصل گذشته نداشت و حتی در تیم خودش هم رتبه بیستم را به‌دست آورد.

پوریا آریاکیا، دیگر خرید تراکتور در فصل نقل‌وانتقالات، طی سال‌های حضور در لیگ برتر 91بازی انجام داده، 4گل زده و 2پاس گل هم صادر کرده است. از نقاط قوت او توانایی‌اش در کسب پنالتی است که باعث شده طی این سال‌ها 6بار برای تیم‌هایش پنالتی بگیرد. پوریا در فصل گذشته 26بازی در پست مدافع چپ برای آلومینیوم اراک انجام داد و امتیازات خوبی هم از سایت متریکا گرفت. او یک گل زد، یک پنالتی گرفت، یک‌بار هم به‌عنوان برترین بازیکن زمین برگزیده شد تا درنهایت با کسب نمره 6.97 یکی از 4بازیکن برتر تیمش در لیگ بیست‌ویکم باشد. آریا کیا در هر بازی 1.1دریبل موفق و 1.9تکل موفق داشته است.

تراکتور در خط میانی محمدرضا عباسی را به خدمت گرفته که فصل گذشته در 15مسابقه، بازیکن اصلی فولاد بود و در 10بازی هم به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت. عباسی که در پست هافبک هجومی برای فولاد بازی می‌کرد در کل فصل فقط یک‌بار برای تیمش پاس گل داد. او در هر بازی 1.3تکل موفق داشت و 2.7بار هم از تیم حریف خطا گرفت. نمره عباسی در پایان فصل 6.71 و رتبه او در جمع فولادی‌ها هفدهم بوده است. همچنین سجاد دانایی در پست مدافع راست، خرید دیگر تراکتور بوده که فصل گذشته در تیم ذوب‌آهن بازی کرده است. سجاد در 24بازی یک گل و یک پاس گل داشته و جالب اینجاست که تنها گل فصلش را در دربی اصفهان مقابل سپاهان زده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید