• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
دو شنبه 20 تیر 1401
کد مطلب : 165660
+
-

نقل و انتقالات

نقل و انتقالات

تاتنهام
   لنگله با قراردادی قرضی و تا پایان فصل به تاتنهام پیوست. با آمدن کریستنسن و خرید احتمالی ژول کنده، دیگر جایی برای لنگله در ترکیب بارسا نبود. مدافع فرانسوی فصل 19-2018 به بارسلونا پیوست و در ۱۶۰‌بازی برای کاتالان‌ها، قهرمانی در لالیگا و کوپا دل‌ری را تجربه کرده است. بارسا با حضور لنگله در ۴۸‌بازی، کلین‌شیت به ثبت رساند.
   استیون برخواین وینگر ۲۴‌ساله و هلندی تاتنهام با قراردادی ۵‌ساله به ارزش 31.25‌میلیون یورو به آژاکس پیوست. او در 2.5‌فصل گذشته با پیراهن اسپرز، ۸۳‌بازی انجام داد و ۸‌گل به ثمر رساند. برخواین خود در ۱۴‌سالگی از آکادمی آژاکس به آیندهوون منتقل شده و به همراه PSV، 3‌قهرمانی در اردیویسه را جشن گرفته بود. او پس از کامرون کارتر ویکرز، دومین خروجی قطعی اسپرز در تابستان۲۰۲۲ است.
- با تصمیم آنتونیو کونته، 4بازیکن تاتنهام از فهرست اردوی پیش‌فصل در کره‌جنوبی خط خوردند و حالا باید تیمی برای آینده خود انتخاب کنند؛ جووانی لوسلسو، هری وینکس، سرخیو رگیلون و ان‌دومبله.

یوونتوس
   آنخل دی‌ماریا سرانجام و زمانی که متوجه شد بارسلونا برای جذبش زحمتی به‌خود نمی‌دهد، به یوونتوس پیوست. قرارداد دی‌ماریا یکساله خواهد بود با بند تمدید یک‌سال اضافه. دی‌ماریا در ۲۹۵‌بازی برای پاری‌سن‌‌ژرمن، ۹۳‌گل و ۱۱۹‌پاس‌گل را به نام خود به ثبت رسانده بود.
   قرارداد پل پوگبا هم در آستانه رسمی‌شدن است. زانیولو هم همینطور و به‌زودی این دو خرید قطعی می‌شوند.

بارسلونا
   آمدن لواندوفسکی پیچیده شده. بایرن‌مونیخ با او لج کرده و نمی‌خواهد اجازه جدایی بدهد. پاری‌سن‌ژرمن هم منتظر است تا اگر بایرن او را به بارسا نداد، با این باشگاه وارد مذاکره شود.
   باشگاه لیدز رسما به پیشنهاد بارسلونا برای خرید رافینیا پاسخ منفی داد. این بازیکن برزیلی حالا به چلسی بسیار نزدیک است چون 2‌باشگاه با هم به توافق رسیده‌اند.
   دمبله که از اینجا مانده و از آنجا رانده شده، پیشنهاد تمدید 2‌ساله قرارداد با بارسلونا را با کاهش دستمزدش پذیرفت. قرارداد 2‌ساله و تا سال۲۰۲۴ خواهد بود و دستمزد وینگر فرانسوی ۴۰‌درصد کاهش پیدا خواهد کرد.

دورتموند
   اکسل ویتسل، هافبک ۳۳‌ساله و بلژیکی پیشین دورتموند، در انتقالی آزاد و با قراردادی یکساله به اتلتیکومادرید پیوست. پیش‌تر از آستون‌ویلا به‌عنوان مشتری ویتسل یاد می‌شد. ویتسل سال۲۰۱۸ از تیانجین به دورتموند پیوست، درحالی‌که گزینه رئال‌مادرید برای ذخیره کاسمیرو بود. او در 4فصل حضورش در جمع زنبورها، این آمار را ثبت کرد؛ ۱۴۳بازی، ۱۳‌گل، ۶‌پاس‌گل، قهرمانی جام حذفی 21-2020 و قهرمانی سوپرجام آلمان 2019.
   سباستین آلر (هالر)، گلزن ساحل‌عاجی آژاکس هم از این تیم جدا شد و به دورتموند پیوست تا جانشین هالند شود. او با 31میلیون یورو پس از دمبله (35) گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه آلمانی لقب گرفت؛ هوملز، شورله، آدیمی و مالن همه 30میلیون یورو خریداری شده‌اند. هالر ۲۸‌ساله هفتمین بازیکن جدید دورتموند در تابستان۲۰۲۲ است.

منچسترسیتی
گواردیولا هنوز نتوانسته خرید کوکوریا از برایتون را قطعی کند. او 2‌مهاجم نوک به نام خولیان آلوارس و هالند را خریده و یک‌هافبک دفاعی به نام فیلیپس برای جانشینی فرناندینیو. پپ یک‌مهاجم نوک به نام ژسوس را با 45میلیون پوند به آرسنال فروخته و به‌زودی رحیم استرلینگ را هم با همین رقم به چلسی می‌دهد و احتمالا برناردو سیلوا را هم با 80میلیون پوند به بارسلونا خواهد فروخت. با خروج احتمالی رحیم استرلینگ از منچسترسیتی، دومین بازیکن پپ گواردیولا که بیشترین تأثیر مستقیم روی گل‌های زده تیم‌های آقای نابغه را داشته‌اند از او جدا خواهد شد. استرلینگ سومین بازیکن در لیست ۴‌نفره تأثیرگذارترین بازیکنان سیتی زیرنظر پپ است که از جمع سیتیزن‌ها خارج می‌شود؛ استرلینگ (تأثیر مستقیم روی ۱۸۶‌گل - در حال جدایی از باشگاه)، دی‌بروینه (تأثیر مستقیم روی ۱۷۵گل)، آگوئرو (تأثیر مستقیم روی ۱۵۱‌گل - بازنشسته)، ژسوس (تأثیر مستقیم روی ۱۳۶‌گل - فروخته شده).

پاری‌سن‌ژرمن
باشگاه در آستانه قطعی‌کردن قرارداد رید اشکرینیار از اینترمیلان با 80میلیون یورو است. لواندوفسکی هم در برنامه‌های این باشگاه قرار دارد اما پیش از‌آن باید چند بازیکن به فروش برسند یا جدا شوند. پاری‌سن‌ژرمن‌ قصد دارد در این تابستان 11بازیکن خود را بفروشد؛ عبدو دیالو، ادریسا گانا گی، لایوین کورزاوا، دینا ابیمبه، تیلو کرر، یولین درکسلر، لئاندرو پاردس (احتمالا به یوونتوس)، مائورو ایکاردی (به مونتسا)، دنیلو پریرا، آندر اره‌را و جورجینیو واینالدوم.

منچستریونایتد
    اسپانسر اصلی منچستریونایتد فشارها را برای نگه‌‌داشتن کریستیانو رونالدو در اولدترافورد زیاد کرده است. به‌نظر می‌آید چند اسپانسر در پرداخت حقوق 500‌هزار پوندی رونالدو به باشگاه کمک می‌کردند و حالا گفته شده آنها حتی درخواست تمدید قرارداد با این ستاره‌ پرتغالی را دارند تا از مزایای حضور او در منچستر بهره بیشتری ببرند.
   فرنکی دی‌یونگ به 10‌دلیل نمی‌خواهد به منچستریونایتد بپیوندد؛ به‌تازگی خانه‌ای در بارسلون خریده، نامزد او «میکی کیمنی» در بارسلونا خوشحال است، رؤیای همیشگی هافبک هلندی، موفقیت در بارسلونا بوده، پیوستن به منچستریونایتد فرصت بازی در لیگ قهرمانان اروپا را از او می‌گیرد، معتقد است منچستریونایتد تیم بدشانسی است، منچستریونایتد دوران بدی را می‌گذراند، او می‌خواهد نظر ژاوی را تغییر دهد و دستمزد دریافتی او در بارسلونا راضی‌‌کننده است. از اخباری که درباره آینده‌اش منتشر می‌شوند، ناراضی است. 

این خبر را به اشتراک بگذارید