• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
دو شنبه 20 تیر 1401
کد مطلب : 165659
+
-

40ساله‌ها سر کار 30ساله‌ها بازنشسته

جک ویلشر بدون تیم ماند تا از فوتبال خداحافظی کند

40ساله‌ها سر کار 30ساله‌ها بازنشسته

درحالی‌که ستاره‌‌های 37ساله به بالای دنیای فوتبال در حال تمدید قراردادشان هستند و بوفون هنوز در 42سالگی برای پارما بازی می‌کند، یکی از ستاره‌های سابق فوتبال و کاپیتان اسبق آرسنال در 30سالگی دچار پیری زودرس شد و چون هیچ تیمی در جهان خواهان جذب او نبود، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. جک ویلشر با انتشار پیامی در صفحه شخصی‌اش ‌از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. هافبک ۳۰‌ساله طی 2‌سال گذشته هم شرایط مناسبی نداشت و مدت‌ها بدون تیم مانده بود. او سابقه بازی برای آرسنال، وستهم و بولتون را در کارنامه دارد و در ۳۴‌بازی که برای تیم ملی انگلیس به میدان رفته، ۲‌بار موفق به گلزنی شده است. او احتمالا فصل آینده به‌عنوان سرمربی تیم زیر ۱۸‌ساله‌های آرسنال فعالیت خواهد کرد.
   په‌په رینا، دروازه‌بان پیشین بارسلونا و لیورپول در آستانه 40سالگی در انتقالی آزاد و با قراردادی یکساله به ویارئال برگشت تا پس از ۱۷‌سال، دوباره پیراهن این تیم را به تن کند. رینا سال۲۰۰۲ از بارسلونا راهی ویارئال شد و در طول 3سال، ۱۴۷‌بار برای این تیم به میدان رفت، به نیمه‌‌نهایی جام یوفا رسید و برای نخستین‌بار در تاریخ باشگاه، سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کرد تا رافا بنیتس در سال۲۰۰۵ او را به آنفیلد ببرد.
   زلاتان ایبراهیموویچ که به‌خاطر جراحی زانو چندین ماه قادر به تمرین و بازی نخواهد بود، قراردادش را با میلان به‌مدت یک‌فصل دیگر تمدید کرد. مهاجم ۴۰‌ساله سوئدی باشگاه میلان حداقل نیاز به ۶ الی ۷ ماه استراحت دارد و پس از آن می‌تواند به ترکیب روسونری برگردد.
   باشگاه بتیس قرارداد خواکین، کاپیتان و اسطوره‌اش را برای یک‌سال دیگر تمدید کرد. این اتفاق در حالی رخ داده که خوا‌کین حدود 10‌روز دیگر تولد ۴۱‌سالگی‌اش را جشن می‌گیرد. او ۶۰۰‌بازی لالیگایی انجام داده و فرصت آن را دارد تا با حضور در دیدارهای این فصل از رکورد 322بازی لالیگایی آندونی زوبی‌زارتا به‌عنوان باسابقه‌ترین بازیکن تاریخ این لیگ بگذرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید