17
سه شنبه 24 خرداد 1401
شماره 8519
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

2-5-3صادقی را پرسپولیسی می‌کند؟

پرسپولیس به‌دنبال نهایی کردن انتقال خدابنده‌لو و صادقی است. صادقی پیشنهاد استقلال را هم در جیب دارد اما ظاهرا سیستم بازی پرسپولیس را بیشتر می‌پسندد
گزارش
پرسپولیس همچنان فعال‌ترین تیم در بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران است.
ویژه
تیم ملی فوتبال ایران بالاخره بعد از مدت‌ها که حسرت یک بازی تدارکاتی را کشید و یک‌به‌یک شاهد لغوشدن بازی‌هایش بود، یکشنبه‌شب در کمپ قطر به مصاف الجزایر رفت و طلسم بازی‌های دوستانه را شکست.
تا این لحظه از فصل نقل‌وانتقالات فوتبال ایران، تیم پرسپولیس پرکارتر از سایرین بوده و چند بازیکن جوان و باتجربه را به خدمت گرفته است.
منهای فوتبال
اردوی ملی‌پوشان کشتی فرنگی در حالی در کمپ تیم ملی آغاز شده است که این اردو یک غایب بزرگ دارد.
امشب بازی‌های ملی هم به پایان می‌رسد و واقعا به پایان فوتبال در این فصل می‌رسیم و دل‌مان برای تماشای فوتبال تنگ می‌شود.
قاعدتا انتظار داریم یک فوتبالیست خوب را مشغول هنرنمایی در زمین بازی ببینیم، اما این قاعده در مورد بسیاری از بازیکنان ایرانی رعایت نمی‌شود.

نگرانی ملی

نمایش آشفته تیم ملی برابر الجزایر، ترس هواداران را بیشتر کرد
یک جمله کلیشه‌ای وجود دارد که همه آن را تکرار می‌کنند، اما هیچ‌کس آن را قبول ندارد: «نتایج مسابقات دوستانه مهم نیست!» اتفاقا همیشه بعد از هر شکستی در یک بازی تدارکاتی کلی داستان داریم.
از زباله‌گردی تا خرید لوکس

از زباله‌گردی تا خرید لوکس

داروین نونیس، خرید تازه لیورپول زندگی سختی داشته
لیورپول خرید مهاجم اروگوئه‌ای بنفیکا را قطعی کرد تا داروین نونیس به گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه تبدیل شود. این انتقال با 75میلیون یورو نقد به‌علاوه 25میلیون یورو پاداش انجام خواهد شد.
به تیم عطایی امیدوار باشیم؟
به تیم عطایی امیدوار باشیم؟
تیم ملی والیبال بعد از نخستین هفته لیگ ملت‌ها در رده یازدهم قرار گرفت. هر چند حمایت از تیم بیش از نقدهاست ولی خیلی‌ها نگران آینده والیبال حتی در سطح آسیا هستند
هفته اول لیگ ملت‌ها به پایان رسید و جز نگرانی برای والیبال چیز دیگری نداشت. ایران در هفته اول چین و استرالیا را شکست داد و مقابل ژاپن و هلند بازنده بود. اما مهم‌تر از این برد و باخت‌ها، کیفیت بازی تیم است که کمتر کسی را راضی کرده.
بازی دوستانه تیم ملی کشورمان برابر الجزایر در فضایی برگزار می‌شد که فقط جواد خیابانی را به‌عنوان گزارشگر می‌طلبید!
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8519
دوستانه