03
سه شنبه 24 خرداد 1401
شماره 8519
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به نبود آمار دقیق از تعداد کودکان کار در کشور خواستار استقرار نظام دیده‌بانی جهت دستیابی به آمارهای صحیح در این بخش شد.
پیمانکاران با به‌کارگیری حدود 1500کارگر و 1300دستگاه خودروی وانت، نسبت به جمع‌آوری پسماندهای خشک از درب مبادی تولید اقدام می‌کنند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه هم‌اکنون بانک‌ها تسهیلات ۴۵۰میلیون تومانی نهضت ملی مسکن را پرداخت می‌کنند، گفت.
چند روزی است که جشنواره گلابگیری در بوستان شهریار واقع در جنوب خیابان سی‌تیر برپا شده است.
شهردار تهران در نخستین همایش ملی حمایت از اطفال و نوجوانان آسیب‌دیده یا در معرض آسیب مطرح کرد

حل آسیب‌های اجتماعی و ایجاد تحول با مشارکت مردم

گزارش
نخستین همایش ملی حمایت از اطفال و نوجوانان آسیب‌دیده یا در معرض آسیب با حضور 400گروه و تشکل فعال در حوزه کودکان کار و خیابان از 15استان کرمان، ایلام، گیلان و... به میزبانی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت اجتماعی شهرداری تهران در سالن همایش وزارت کشور برگزار شد و شهردار تهران به‌رسم میزبانی در این مراسم شرکت کرد.

کاهش ترافیک با خط ویژه موتورها

برای اینکه ترافیک در سطح شهر تهران کاهش پیدا کند، خط ویژه موتورسیکلت‌ها ایجاد می‌شود. موتورسواران یکی از دلایل افزایش ترافیک در پایتخت محسوب می‌شوند. سوده نجفی، عضو شورای شهر تهران از افزایش ترافیک 9تا 10ساعته به‌طور روزانه در پایتخت خبر می‌دهد.
متروی تهران - پرند زیر ذره‌بین مجلس
پس از بازدید اخیر استاندار تهران از پروژه خط متروی شهر جدید پرند، این بار اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران و نماینده مردم پایتخت در مجلس شورای اسلامی در محل اجرای پروژه مذکور حاضر شد.