• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
سه شنبه 24 خرداد 1401
کد مطلب : 163185
+
-

پایان فصل طولانی

امشب بازی‌های ملی هم به پایان می‌رسد و واقعا به پایان فوتبال در این فصل می‌رسیم و دل‌مان برای تماشای فوتبال تنگ می‌شود. 4‌بازی امشب، پرونده هفته چهارم لیگ ملت‌های اروپا را می‌بندد. آلمان بار دیگر با ایتالیا بازی می‌کند. هانسی فلیک، با تیم ملی آلمان در 8بازی اول 8برد به دست  آورد و تیمش 33گل زد و تنها 2‌گل خورد. حالا او در 4بازی اخیر همه را یک-یک مساوی کرده؛ با هلند، ایتالیا، انگلیس و مجارستان.
   لهستان پس از تحمل شکست تحقیرآمیز 6 بر یک در بازی رفت مقابل بلژیک امشب در زمین خودش به نتیجه‌ای آبرومندانه می‌اندیشد. در سایر دیدارهای لیگ سطح «الف»، هلند با همگروه ایران در جام‌جهانی یعنی ولز بازی دارد. هلندی‌ها در دیدار رفت با خوش‌شانسی و در ثانیه‌های پایانی موفق به کسب برد 2 بر یک شدند.
    انگلیس هم در میان انتقادات فراوان همچنان بدون پیروزی در قعر جدول گروه مرگ به‌سر می‌برد. این تیم باید در خاک خودش انتقام شکست ناباورانه بازی رفت را از مجارستان بگیرد و منتقدان را ساکت کند. هری مگوایر در پاسخ به انتقادات گفته که ساوث‌گیت با همین سبک تیم ملی انگلیس را به نیمه‌نهایی جام‌جهانی برده و تنها در ضربات پنالتی نتوانسته قهرمان یورو شود و جام را به ایتالیا واگذار کند.
   پرتغال در چهارمین بازی‌اش از سوئیس شکست خورد و صدر را به اسپانیا واگذار کرد که توانسته بود در دیدار همزمان 2 بر صفر چک را ببرد. کریستیانو رونالدو در این بازی استراحت داشت.
    در سایر سطح‌ها اتفاقاتی رخ داد، ازجمله 2‌بار گلزنی و یک‌پاس‌گل دیگر از ارلینگ هالند برای نروژ در بازی با سوئد در لیگ سطح «ب». هالند در 21‌بازی ملی 20‌گل زده. او ممکن است در منچسترسیتی پیراهن شماره15 را بردارد؛ همان پیراهنی که پدرش در همین تیم بر تن می‌کرد. او عکسی از دوران کودکی‌اش منتشر کرده که طبیعتا پیراهن من‌سیتی را بر تن داشته چون در آن زمان پدرش عضو این تیم بوده.

این خبر را به اشتراک بگذارید