17
دو شنبه 23 خرداد 1401
شماره 8518
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تنبیه‌شدگان!

لیگ برتر بیست‌ویکم، فصل «سه‌-هیچ‌»‌های تمام‌نشدنی بود
فوتبال ایران
با اعلام رأی انضباطی برای آخرین مسابقه‌های برگزارنشده لیگ برتر، پرونده لیگ بیست‌و‌یکم رسما بسته شد؛ فصل پرماجرایی که به‌نظر می‌رسد برگزارکنندگانش ترجیح می‌دادند آن را بیشتر از این ادامه ندهند.
ویژه
لیگ ملت‌های اروپا در بدترین زمان از لحاظ فوتبالی در حال برگزاری است. تا همین چند وقت پیش از فیفادی به‌علت مصدوم‌هایی که روی دست تیم‌های ملی و باشگاهی می‌گذاشت به‌درست به ویروس فیفا تعبیر می‌کردند و حالا باید سویه جدید این ویروس را ویروس یوفا نامید.
مهدی طارمی که 2‌فصل فوق‌العاده را با پورتو و یک‌فصل قبل از آن را با ریوآوه پشت‌سر گذاشته، بازیکنی پرمشتری است.
پرسپولیس با سرعت بالا در حال بستن تیم است و بعد از جذب بازیکنان جدید، حالا روند جدایی نفرات مازاد هم آغاز شده است.
15وزنه‌بردار تیم ملی در اعتراض به شرایط نامناسب اردو کنار رفته‌اند، سرمربی تیم ملی که جرمش حمایت از شاگردانش است برکنار شده، رئیس فدراسیون بازنشسته است و از طرفی هنوز پرونده‌ غیرقانونی بودن مجمعی که او را به ریاست رسانده در دیوان عدالت اداری باز است.
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم
دوستانه

کپی برابر اصل

سجاد شهباززاده امسال، همان امین قاسمی‌نژاد پارسال است
یکی از بازیکنانی که این روزها حرف و حدیث‌های زیادی حول و حوش او وجود دارد، سجاد شهباززاده است؛ مهاجم فصل گذشته سپاهان که قراردادش به پایان رسیده و بازیکن آزاد شده است.
استقلال بوندس‌لیگایی می‌شود؟

استقلال بوندس‌لیگایی می‌شود؟

هنوز هیچ مربی ایرانی یا خارجی نیمکت تیم استقلال را تحویل نگرفته است الکس نوری و مورایس جدیدترین نام‌های مطرح‌شده برای این پست هستند
باشگاه استقلال همچنان در تلاش است تا هر‌چه زودتر سرمربی جدید این تیم را انتخاب و‌ معرفی کند، این در حالی است که مدیران باشگاه از سوی هواداران بابت مشخص‌نشدن تکلیف کادر فنی تحت فشار هستند؛ خصوصا درحالی‌که تیم رقیب _پرسپولیس_ بدون انجام تغییر در کادر فنی، چند بازیکن را هم به خدمت گرفته و این موضوع نگرانی هواداران استقلال را به همراه داشته است.
تنور داغ انتخابی با حسن یزدانی
تنور داغ انتخابی با حسن یزدانی
3آزادکار تیم ملی برای رقابت‌های جهانی انتخاب شدند و در 7وزن دیگر مسابقات انتخابی برگزار خواهد شد
پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، زمان برگزاری مرحله نهایی انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی صربستان را 19تیرماه اعلام کرد.
شواهد نشان می‌دهد فدراسیون فوتبال مریم ایراندوست را از سرمربیگری تیم ملی فوتبال زنان برکنار کرده است.

نکته بازی/ پس آن قرارداد چی بود؟

داستان‌های مربوط به جدایی فرهاد مجیدی از استقلال همچنان ادامه دارد و کم نیستند کسانی که از سرمربی سابق آبی‌ها بابت رفتارش گلایه می‌کنند.

آماربازی

مهدی هاشم‌نژاد نام جدیدی بود که دیروز در میان خریدهای جدید باشگاه پرسپولیس شنیده شد؛ بازیکن 20ساله نفت مسجدسلیمان و از پدیده‌هایی که همراه با تیم ملی امید در رقابت‌های امیدهای آسیا حضور داشت.

جدول 8518

جدول 8518
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
لیگ دسته‌یک باشگاه‌های بسکتبال ایران با قهرمانی تیم توفارقان به پایان رسید. تیم آذرشهر در فینال و در مجموع 2 بازی تیم آویژه‌صنعت پارسا مشهد را شکست داد ولی هر دو تیم توانستند سهمیه لیگ برتر را برای فصل آینده بگیرند.
یحیی گل‌محمدی مهدی عبدی، حامد پاکدل و بازیکن گمشده‌ای به نام مهدی‌خانی را که خودش برای خریدش پول رضایتنامه به باشگاه خارجی او را داده، در اختیار دارد، اما احتمالا خیلی روی آنها حساب باز نمی‌کند و بعد از جدایی تمیروف دنبال خرید یک‌مهاجم خارجی است.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.