15
دو شنبه 23 خرداد 1401
شماره 8518
استان‌ها
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
فرماندار اردبیل گفت: با توجه به هدفمندی توزیع آرد بین نانوایان، راه‌اندازی کارتخوان جدید در 1180واحد نانوایی اردبیل آغاز شد.
روستای تیرتاش در شهرستان گلوگاه استان مازندران خودروی حمل زباله و بازیافت ندارد و به همین دلیل مردم روستا به ناچار زباله‌های خود را اطراف دره سمت شرقی و غربی روستا می‌ریزند.
عکس خبر
جنگل‌های ۴۰میلیون ساله هیرکانی، مکانی رؤیایی برای یک ماجراجویی در طبیعت هستند و با زیبایی بی‌حد و حصرشان هر بیننده‌ای را شگفت‌زده می‌کنند.

مدرسه ‌ای که جهانی شد

طراحی مدرسه روستای «سیدبار جدگال» سیستان و بلوچستان نامزد جایزه جهانی آقاخان سال۲۰۲۲ شد
گزارش
‌‌نزدیک به 2سال از زمانی که یکصدمین مدرسه ابتدایی پویش «ایران من» به همت خیران و با حمایت فعالان بخش خصوصی در روستای «سیدبار جدگال» بخش پلان استان سیستان و بلوچستان افتتاح شد، می‌گذرد.

‌رشد قارچ‌گونه ضایعات فروشی‌ها در حاشیه اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به رشد قارچ گونه ضایعاتی فروش‌ها در حواشی شهر گفت: خرید و فروش ضایعات به‌عنوان طلای کثیف مورد توجه افراد سودجو قرار گرفته که باعث آزار و اذیت شهروندان و فرصتی برای خرید و فروش اموال مسروقه و مواد‌مخدر فراهم می‌کند.
عدد خبر/80000 میلیارد
استاندار کرمانشاه از وجود ۸۰هزار میلیارد تومان پروژه ناتمام در استان خبر داد. به گزارش مهر، بهمن امیری مقدم گفت: بعد از سفر رئیس‌جمهوری نخستین اعتبار را برای پروژه‌های مشخص شده دریافت می‌کنیم.