• دو شنبه 23 خرداد 1401
  • الإثْنَيْن 13 ذی القعده 1443
  • 2022 Jun 13

بازار اجاره در انتظار ضابطه

یک هفته تا آغاز رسمی فصل نقل‌وانتقال بازار مسکن باقی مانده و بازار اجاره همچنان رهاشده و متورم است؛ بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد بی‌قاعدگی در قیمت‌گذاری واحدهای استیجاری ادامه دارد و حتی مشاوران املاک نیز از قیمت‌های پیشنهادی برخی مالکان شوکه شده‌اند.

بفرمایید خیابان غذا!

بزرگ‌ترین خیابان غذا گذراجتماعی در غرب تهران افتتاح شد. این گذر اجتماعی در بخشی از خیابان بدرالزمان قریب در منطقه 9قرار دارد که با الگوبرداری از خیابان سی‌تیر و باب همایون طراحی و اجرا شده است.

‌ منظومه‌یابی؛ ضرورتی برای نهادهای انقلابی

برای رسیدن به «تمدن نوین اسلامی» و «حیات طیبه» به‎عنوان خط کلی و هدف نهایی انقلاب اسلامی و زمینه‌ساز ظهور حضرت حجت عج، به نقشه راهی در راستای تبیین آرمان‌های انقلاب، تولید فکر و تربیت نیروهای انقلابی نیاز است.

زنگ هشدار مصرف بنزین به صدا درآمد

مسئولان اجرایی می‌گویند با روند فعلی مصرف، احتمال واردات بنزین از سال آینده بالاست
اگر مصرف کنترل نشود، ایران دوباره به باشگاه واردکنندگان بنزین تبدیل می‌شود.

زمزمه عبور دمکرات‌ها از بایدن

شمار زیادی از نمایندگان دمکرات کنگره در مورد توانایی جو بایدن برای جلب آرای مردم و شکست جمهوریخواهان در دور بعدی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا تردید دارند
بسیاری از نمایندگان دمکرات آمریکا در آستانه برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای 2022مجلس سنا، از تلاش‌های بی‌نتیجه جو بایدن در پیش‌بردن برنامه‌هایش در دولت ابراز ناامیدی کرده‌اند.

مدرسه ‌ای که جهانی شد

‌‌نزدیک به 2سال از زمانی که یکصدمین مدرسه ابتدایی پویش «ایران من» به همت خیران و با حمایت فعالان بخش خصوصی در روستای «سیدبار جدگال» بخش پلان استان سیستان و بلوچستان افتتاح شد، می‌گذرد.

قدرت‎نمایی صنعتی ایران با تحویل «آفراماکس2» به ونزوئلا

دومین نفتکش «آفراماکس»، ساخت شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا که به سفارش ونزوئلا ساخته شده‎است، با حضور روسای‎جمهور 2 کشور، تحویل شرکت نفت ونزوئلا شد.

اطلاعات شهروندان مخدوش نشده است

حدود 10روز از حمله سایبری به سامانه‌های شهرداری تهران می‌گذرد و در این مدت خبرهای ضدونقیضی از ابعاد این حمله و مخدوش شدن اطلاعات و سوابق پرداخت شهروندان منتشر و سبب تشویش اذهان عمومی شده است.

کودکان کار و خیابان چه آزارهایی می‌بینند؟

در همشهری آنلاین بخوانید

مشکل حقوق بازنشستگان روی میز مجلس

شفاف‌سازی دیوان‎عالی درباره پرونده طبری