17
دو شنبه 16 خرداد 1401
شماره 8512
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جملات خطرناک در پرسپولیس

​​​​​​​دوستان 4جام را از دست داده‌اند، اما انتظار تشویق و تشکر دارند
یادداشت
قهرمان نشدن پرسپولیس در این فصل هیچ‌چیز عجیبی نبود. به‌هرحال قرار نیست یک تیم همیشه قهرمان باشد. این اتفاق برای بزرگ‌ترین باشگاه‌های جهان هم رخ نمی‌دهد و طبیعتا پرسپولیس نیز از آن مستثنی نیست.
ویژه
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8512
رافائل نادال، تنیسور اسطوره‌ای اسپانیایی با رسیدن به فینال اوپن فرانسه در پاریس گام بلندی به‌سوی جاودانگی در دنیای تنیس برداشت و هواداران دنیای تنیس و البته خودش را هم شگفت‌زده کرد.
محمدرضا گرایی دارنده مدال طلای جهان و المپیک، در مسابقات رنکینگ قزاقستان هم قهرمان شد اما این قهرمانی با وجود تحمل یک شکست به‌دست آمد. گرایی که مدال‌های گرانبهای سال گذشته را در وزن 67کیلوگرم به‌دست آورده بود، این بار در یک وزن بالاتر به میدان رفت.
هر 4‌تیم حاضر در مرحله نیمه‌نهایی جام‌جهانی2018 در نخستین مسابقه خود در لیگ ملت‌های اروپا شکست خوردند. فرانسه، بلژیک و کرواسی در زمین خودشان باختند و انگلیس در خارج از خانه متحمل شکست شد.
کارلوس ته‌وس در 38سالگی تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت. ته‌وس در 21سال فوتبال در 607بازی باشگاهی حاضر شد و 237گل و 108پاس‌گل ثبت کرد و 27عنوان قهرمانی به‌دست آورد.

همان همیشگی

فرهاد مجیدی استاد غافلگیر کردن دیگران و اخذ تصمیمات ناگهانی است؛ او در دوران بازی نیز بارها چنین رفتارهایی انجام داده بود؛ از وداع با تیم مظلومی در میانه‌های لیگ یازدهم تا اعلام بازنشستگی ناگهانی در میانه‌های لیگ سیزدهم
سرانجام شایعات درست از آب در آمد و فرهاد مجیدی از استقلال جدا شد. زمزمه قطع همکاری سرمربی آبی‌ها، بلافاصله بعد از جشن قهرمانی این تیم در لیگ بیست‌ویکم سر زبان‌ها افتاده بود.
مسی 40تایی شد؟

مسی 40تایی شد؟

ستاره آرژانتینی 38جام با تیم‌های بزرگسال و 2‌جام با جوانان و المپیکی‌ها کسب کرده است
لیونل مسی با پیروزی 3بر صفر آرژانتین مقابل ایتالیا در جام بین‌قاره‌ای موسوم به فینالیسیما به دومین جام ملی خود دست یافت.
هت‌تریک طلایی
هت‌تریک طلایی
تیم 4 نفره کشتی آزاد با 3 مدال طلا ویک‌نقره، یک تورنمنت خوب دیگر را در قزاقستان پشت سرگذاشت
پژمان درستکار قرار بود با ۳طلایی مسابقات جهانی نروژ در مسابقات رنکینگ قزاقستان جام تورلیخانوف شرکت کند. اما در لیست نهایی نام امیرحسین فیروزپور که به تازگی قهرمان آسیا شده بود هم در بین نفرات اعزامی قرار گرفت.
عکس خبر
تیم ملی ایران حدنصاب‌های جدیدی را در زمینه لغو نبردهای دوستانه به ثبت رسانده است. این اواخر دیگر مسابقه‌هایی که حتی قرار نیست برگزار شوند نیز لغو می‌شوند!

منهای فوتبال/بازنده بیرون و داخل زمین

تیم ملی والیبال در شرایط خوبی به برزیل نرفت. از چهارشنبه لیگ ملت‌های والیبال آغاز می‌شود و تیم ایران که در این هفته بیشتر با تیم‌های آسیایی بازی دارد، به‌دنبال این است که در همین هفته امتیاز جمع کند ولی‌با اتفاقاتی‌که قبل‌ از رسیدن‌تیم به برازیلیا افتاد، می‌تواند‌به‌خواسته‌هایش‌برسد؟

آماربازی

از 6مسابقه‌ای که در آخرین هفته از لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شد، مصاف فولاد و شهرخودرو آخرین مسابقه‌ای بود که آنالیزهایش منتشر شد.

پخش زنده روز

لیگ ملت‌های اروپا - A
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
​​​​​​​72‌ساعت بعد از جشن قهرمانی استقلال در ورزشگاه آزادی، فرهاد مجیدی سرمربی موفق آبی‌های پایتخت از این تیم جدا شد تا انتخاب سرمربی جدید، تبدیل به یکی از مهم‌ترین چالش‌های مدیران استقلال شود.
اگرچه پیش از این هم در دیوار رابطه پرسپولیسی‌ها با رامین رضاییان ترک افتاده بود، اما انتقادات او در تلویزیون علیه برخی همبازیانش تیر خلاص به این رابطه بود.
تیم ملی امید ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا متحمل یک شکست دور از انتظار شد. ما درحالی‌که نیم‌ساعت آخر یک بازیکن کمتر داشتیم، دو بر یک به ترکمنستان باختیم تا کار صعودمان به مرحله بعد بسیار دشوار شود.