• شنبه 22 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 3 ذی القعده 1445
  • 2024 May 11
دو شنبه 16 خرداد 1401
کد مطلب : 162416
+
-

نکته بازی/بچه‌اند، اشتباه بچگانه می‌کنند

تیم ملی امید ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا متحمل یک شکست دور از انتظار شد. ما درحالی‌که نیم‌ساعت آخر یک بازیکن کمتر داشتیم، دو بر یک به ترکمنستان باختیم تا کار صعودمان به مرحله بعد بسیار دشوار شود. حالا روز آخر باید ازبکستان میزبان را ببریم و دست به دعا برداریم که ترکمنستان به قطر ببازد؛ آن هم قطری که با 6 گل به ازبک‌ها باخته! مهدی مهدوی‌کیا، سرمربی تیم امید بعد از این شکست با اشاره به صحنه اخراج علیرضا باویه گفته: «به خاطر یک اشتباه بچگانه 10 نفره شدیم.» خب البته اینها بچه‌اند و طبیعی است که از این اشتباهات داشته باشند. قرار است تجربه پیدا کنند برای آینده؛ اما باخت به تیمی مثل ترکمنستان آنقدر بد است که شاید به شما فرصت ادامه کار را ندهد.

یعنی به اسماعیلی‌فر فحش ندهید!
باشگاه پرسپولیس درگیر دودستگی عجیبی شده است؛ یک اختلاف نظر بزرگ که سال‌ها جایی در این تیم نداشت و آنها موفق بودند، اما حالا سایه‌اش روی سر سرخ‌ها سنگینی می‌کند. یحیی گل‌محمدی منتقدان پرشماری پیدا کرده که خیلی از آنها مخصوصا به خریدهای این مربی اعتراض دارند. این وسط رامین رضاییان هم با یحیی دچار مشکل شده و در آستانه جدایی از تیم قرار گرفته است. گروهی از هواداران خواهان تمدید قرارداد او هستند و در نتیجه در صفحه دانیال اسماعیلی‌فر، خرید احتمالی قرمزها، علیه او بد و بیراه نوشته‌اند. اسماعیلی‌فر هم شاکی شده و توافق با هر تیمی را رد کرده است. پرسپولیس بیانیه داده و از هوادارانش خواسته فعالیت نقل‌وانتقالاتی باشگاه را مختل نکنند. ترجمه‌اش به زبان ساده این است که: «به دانیال فحش ندهید، بگذارید او را بگیریم!»

خودش هم نمی‌داند
جدایی ناگهانی فرهاد مجیدی از استقلال همه را شگفت‌زده کرده است. وقوع این اتفاق آنقدر سریع و عجیب بود که خیلی از هواداران حتی نمی‌دانند چه واکنشی باید نشان بدهند؛ بعضی به‌شدت شاکی هستند و بعضی خیلی احساسی با فرهاد خداحافظی می‌کنند و حق را به او می‌دهند. این وسط زبیر نیک‌نفس گفته حتی بازیکنان هم از تصمیم سرمربی تیم‌شان اطلاع نداشتند: « ما از رفتن فرهاد مجیدی شوکه شدیم، در رختکن هم حرفی درباره رفتن نزده بود.» اصولا فرهاد مجیدی همینطور است. او آنقدر علاقه دارد تصمیمات غیرمنتظره و عجیب و غریب بگیرد که گاهی حتی خودش را هم غافلگیر می‌کند! بالاخره بازیکنی که 3 بار استقلال را ول کرده و رفته و 2 بار هم از فوتبال خداحافظی کرده و برگشته، مربی هم بشود، همین شکلی خواهد شد دیگر.

این خبر را به اشتراک بگذارید