22
دو شنبه 16 خرداد 1401
شماره 8512
ایثار و مقاومت
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بانوی امدادگر شجاع

یاد
وقتی صحبت از دفاع‌مقدس به میان می‌آید آنچه در ذهن اغلب ما شکل می‌گیرد رشادت غیورمردانی است که شجاعانه از کشور دفاع کردند. اما کمتر پیش می‌آید از بانوان حماسه‌ساز کشورمان یاد کنیم. کسانی که در پشت جبهه مردانه تلاش کردند تا آرامش را به رزمندگان هدیه کنند.
ویژه
افتخار ما این است که در پرتو خون شهدا، زندگی می‌کنیم و این آزادگی و آزادزیستن را مرهون این عزیزان می‌دانیم.
مهر‌ماه 1400نخستین جشنواره بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای در حوزه ایثار، فداکاری و شهادت با عنوان «بازی دل‌ها» و با موضوع شهدای مدافع حرم، مکتب سلیمانی و شهدای سلامت و با شعار «بازی‌های رایانه‌ای پنجره‌‌ای برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» با همکاری مشترک بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

آرامش زندگی‌ام را مدیون همسرم هستم

پای صحبت‌های خانواده محمدصادق بیات، جانباز قطع نخاع و قهرمان ملی ویلچررانی
گزارش
نمونه بارز یک انسان خستگی‌ناپذیر است؛ کسی که به‌رغم همه فراز و نشیب‌های زندگی امروز توانسته به موفقیت‌های زیادی دست یابد. برای محمدصادق بیات شکست و ناامیدی معنا ندارد. در هر شرایطی باشد هم بانشاط است و هم لبریز از شور انرژی.
«همسنگران»  نمایش رشادت‌های رزمندگان  برای کودکان

«همسنگران»  نمایش رشادت‌های رزمندگان  برای کودکان

کم‌کم به روزهای تعطیلات تابستانی دانش‌آموزان نزدیک می‌شویم و بزرگ‌ترین دغدغه‌های خانواده‌ها، پرکردن اوقات فراغت فرزندانشان است.
مهاجر سرزمین آفتاب
مهاجر سرزمین آفتاب
کتاب صوتی «مهاجر سرزمین آفتاب» زندگینامه‌‌ شنیدنی و تأثربرانگیز مادر شهید و بانوی ژاپنی مسلمان، خانم کونیکو یاموراست که به قلم حمید حسام و مسعود امیرخانی به رشته‌ تحریر درآمده است. خانم کونیکو یامورا پس از اسلام آوردن و ازدواج با مردی ایرانی، اسم قرآنی «سبا» را برای خود انتخاب می‌کند.