03
دو شنبه 16 خرداد 1401
شماره 8512
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
به نظر می‌رسد که پیکر دیگری از زیر آوار متروپل بیرون نمی‌آید. خاکبرداری کامل در حال انجام است و به‌زودی قسمت‌های سست باقیمانده هم تخریب می‌شود.
مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: پس از حادثه ساختمان متروپل آبادان، موضوع بازرسی و ارزیابی بناهای بلندمرتبه و مسئله ایمنی‌سازی‌ آن در استان با محوریت شهر قزوین در ساختمان‌های با کاربری تجاری، اداری، مسکونی، تفریحی و بیمارستانی مورد توجه قرار گرفت .
عکس خبر
پنجمین دوره «جشنواره آدم‌برفی توچال» 12خرداد در مجموعه فرهنگی ورزشی توچال با حضور خانواده‌های تهرانی در ایستگاه هفتم این مجموعه برگزار شد.

ارائه خدمات شهری با وجود حمله سایبری

اگرچه سامانه‌های شهرداری تهران پس از حملات سایبری دچار اختلال شده‌اند، اما خدمات‌رسانی به شهروندان تا رفع اختلال‌ها بدون مشکل انجام می‌گیرد
گزارش
سامانه‌های شهرداری تهران آخرین هدف حملات سایبری مهاجمانی بوده که طی ماه‌های اخیر سعی داشته‌اند تا از این طریق، خسارت‌هایی را متوجه کشور و ملت کنند.
۳۰۰ سازه ناایمن در اصفهان

۳۰۰ سازه ناایمن در اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه فهرست اسامی سازه‌های ناایمن توسط شهرداری اصفهان اعلام خواهد شد، گفت: بیش از ۴۳۰ساختمان ناایمن در استان شناسایی شد که از این تعداد حدود ۳۰۰سازه در شهرستان اصفهان است.
نقل‌قول‌خبر/ پرویز سروری، رئیس شورای‌عالی استان‌ها
در ریزش متروپل، محرز است که مجموعه عظیمی از تخلفات رخ داده است.