• دو شنبه 16 خرداد 1401
  • الإثْنَيْن 6 ذی القعده 1443
  • 2022 Jun 06

محاسبات غلط دشمن

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح شنبه در اجتماع پرشور مردم در مرقد مطهر رهبرکبیر انقلاب به مناسبت سی‌وسومین سالگرد عروج آن عزیز سفر کرده، امام‌خمینی ره را روح جمهوری اسلامی، شخصیتی حقیقتا استثنایی و امام «دیروز و امروز و فردای ملت ایران» خواندند و تأکید کردند: نسل جوان و هوشمند کنونی برای اداره آینده کشور و رساندن ملت به قله‌های پرشکوه، به نرم‌افزاری مطمئن، جامع، شتاب‌دهنده وتحول‌آفرین، یعنی درس‌ها و گفتار و رفتار امام ره نیاز دارد.

دوراهی حذف یا استفاده از ماسک

دوازدهم خرداد بود که پس از گذشت حدود 28ماه از شیوع کرونا در کشور، موارد مرگ‌های ناشی از این بیماری به صفر رسید و همزمان با آن، امیدها برای اعلام پایان کرونا، بالا رفت.

راز دوگانه‌های مکتب خمینی

رهبر انقلاب در سالگرد ارتحال امام ره چند تعبیر روشن از مکتب خمینی داشتند که هرچند ظاهرا از هم جدا هستند اما همه در یک نخ تسبیح با هم متصلند.

مراقبت از هویت و روح انقلاب

رهبر معظم انقلاب در سی‌وسومین سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری‌اسلامی، در حرم مطهر آن عزیز سفرکرده با اشاره به اینکه امام‌خمینی ره روح جمهوری اسلامی است و اگر این روح از جمهوری اسلامی گرفته شود، نقشی بر دیوار باقی خواهد ماند، در یکی از توصیه‌های مهم خود فرمودند: «نگذارید از انقلاب هویت‌زدایی کنند و حقیقت انقلاب را واژگون نمایند.»

روزنامه اطلاعات؛ از امروز بدون «سید»

روز گذشته حجت‌الاسلام سیدمحمود دعایی، سرپرست روزنامه اطلاعات و از روحانیون انقلابی و همراهان امام خمینی _ره_ در 81سالگی درگذشت.به گزارش همشهری، عصر دیروز محافل خبری و رسانه‌های کشور خبر درگذشت یکی از دیرپاترین مدیران رسانه‌ای بعد از انقلاب را منتشر کردند. سیدمحمود دعایی، مرد خوشنام روزنامه اطلاعات از سال 1359با حکم امام خمینی_ره_ مدیریت قدیمی‌ترین روزنامه کشور را برعهده داشت.

6 راه عبور از بی‌برقی

وضعیت شبکه برق هنوز پایدار است اما با ادامه روند فعلی مصرف انتظار می‌رود که این وضع ناپایدار شود و گزینه خاموشی‌های برنامه‌ریزی‌شده روی میز تصمیم‌گیران قرار گیرد.

ارائه خدمات شهری با وجود حمله سایبری

سامانه‌های شهرداری تهران آخرین هدف حملات سایبری مهاجمانی بوده که طی ماه‌های اخیر سعی داشته‌اند تا از این طریق، خسارت‌هایی را متوجه کشور و ملت کنند.

بیکاری کمتر شد

در همشهری آنلاین بخوانید

ریزگردها دیپلماسی محیط‌زیستی را فعال‌تر کرد

کلانشهرها در گیر شناسایی متروپل‌ها